San Pedro de Atacama!!

Hoi,

Ik ga in november naar Chili! Rond 3 januari zou ik vliegen op San Pedro de Atacama!
Van daaruit wil ik de woestijn in en alles zien…

dus…

El Tatio / Valle De La Luna / Laguna Verde / roze Laguna Colorada / Salar de Uyuni …!!

Nog aanbevelingen daar om te doen…??!

Zijn er tours die dit allemaal in 1 keer doen in zo’n 4-5 dagen waarschijnlijk? Of moet je verschillende jeeptours boeken om dit te zien?

Van daaruit zou ik Bolivia binnen trekken dus ideaal zou een jeeptour zijn met eindpunt in uyuni en dan zo verder doorheen Bolivia…

Alle tips en info welkom aub!!

Alvast dikke merci…!!
Kim

Sorry, Kim, voor mijn late reactie; ‘k zie je post nu pas.

Excursies om en rond San Pedro is een onderwerp dat al meermaals aan bod kwam op dit forum, o.m. hier. Die aanrader van Flipsen_NL ‘Laguna Cejar’ heb ik vast genoteerd !

*’t Kan dus handig zijn om ook eens de zoekfuncties van het forum te gebruiken.
Ingavevakjes vind je :
(algemeen) bovenaan dit scherm in de menubalk (naast de loep).
(specifiek) boven elk forum of onderwerp : ‘doorzoek dit forum’ of ‘onderwerp doorzoeken’ *

In San Pedro zijn er tal van aanbieders. Vergelijken is dus de boodschap, maar zorg er wel voor dat je niet inboet aan veiligheid.

Een enkeltje van San Pedro naar Salar de Uyuni (prachtig !) duurt 3 dagen.
O.m. Cordillera Traveller, niet de goedkoopste, heeft een behoorlijke reputatie.

Tip : in het plaatselijke informatiebureau voor toerisme kan je een klachtenboek inkijken en de recente don’ts erop nalezen.