San Diego Comic Con?

Hallo,

Ik ben dus van plan om volgend jaar misschien naar de san diego comic con te gaan, nu is mijn vraag alleen heeft er iemand hier ervaring mee? met het boeken van alles, of misschien welke reis organisatie het met groepen doet. Ik heb wel een bedrijf (denk ik) gevonden maar ik weet niet zeker of het wel te vertrouwen is sinds ik geen recensie’s of ervaringen ervan kan vinden.

Hopelijk kan iemand mij hier mee verder helpen.

Waarom wil je een reisorganisatie hiervoor vinden? Naar de USA kan je prima alles zelf regelen zonder dat je vast zit aan een organisatie. Vaak ben je dan ook nog goedkoper uit ook.

Groeten Marjolijn

Omdat (zover ik weet) als je met met een reisorganisatie gaat je dan met een groep gaat die neem ik aan dezelfde interesses hebben, plus lijkt het mij makkelijker zo de eerste keer te gaan inplaats van de eerste keer alleen.

Groepsreizen voor Comic Con. Nooit van gehoord maar dat zegt nog niets natuurlijk. Zal erg druk zijn in San Diego dan en hotels zullen vol zitten dus iets organiseren daarvoor is wel aanbevolen.

Hey.

Ben je nog steeds op zoek naar een reisgenoot voor Comic-Con 2014? Ik ben namelijk van plan om van 20 juli tot 17 augustus naar de VS te gaan en daarbij van 24 tot 27 juli de Comic-Con te bezoeken (mits het lukt om in februari kaarten te bemachtigen, aangezien deze binnen 90 minuten uitverkocht zijn ieder jaar).

Als je nog interesse hebt kunnen we misschien iets regelen op dit gebied?