San Carlos, El castillo en Indio Maiz.

Wij( 3 volwassenen) willen in de week tussen Kerst en Oud en Nieuw naar El Castillo en Indio Maiz. Nu wordt ons dat afgeraden omdat we niet georganiseerd reizen. Wie heeft ervaringen daar?

Tenzij het in die periode extra druk is zie ik niet in waarom dat afgeraden wordt. Ben er in maart (semana santa) geweest en was makkelijk te regelen. Bus vanuit Managua of Granada naar San Carlos ofwel de ferry vanaf Ometepe en dan de boot op.
Ik heb het met de bus gedaan vanuit Granada en viel heel goed mee, mooie landschappen onderweg en je kan nog nachtje slapen voor je verder reist. Diegene die ik van de ferry zag komen, zagen er nogal geradbraakt uit.

Hola,

Leuk dat jullie Río San Juan willen bezoeken! Ik zie ook niet in waarom het afgeraden wordt om daar heen te gaan in de periode van kerst en oud en nieuw. Wel opletten dat er op feestdagen zelf geen vervoer is en dat je op tijd je accommodatie boekt in deze periode! Zelf zou ik ook de busroute aanraden en niet de ferry. De ferry is erg oncomfortabel en erg lange reis, terwijl de bus lekker snel is en een mooie route maakt.

Saludos,
Sole