Semana santa op corn Islands

Hallo! Ik gehoord dat het tijdens semana santa heel druk is op de corn Islands. Weet iemand of dat ook op little corn het geval is? Ik twijfel of het leuk is om in die week te gaan.

Hola,

In Semana Santa is het overal druk in Nicaragua, maar op de Corn Islands niet extra druk, hier wordt Semana Santa ook niet echt gevierd. De meeste mensen wonen in het westen en trekken daarom dus naar de Pacifische kust. Ik ben een keer met Semana Santa op de Corn Islands geweest en dat was echt prima te doen. De maanden maart/april zijn ook de beste om de Caribische kust te bezoeken. Een nadeel is zoals ik net al zei dat Semana Santa niet echt gevierd wordt in de Cariben, dus je maakt niet echt het traditionele Semana Santa mee.

Saludos,
Sole

Dank je voor de info! We nemen de boot van woensdag ochtend, denk je dat het haalbaar is om dinsdagnacht de bus vanuit managua te nemen? Als we een panga reserveren van el rama naar bluefield. Of heb je nooit de boot genomen?

Hola,

's Nachts rijden er geen bussen en als ze zouden rijden dan is het niet aan te raden om 's nachts te reizen, zie ook het reisadvies van Minbuza. Je kunt beter 's ochtends vroeg vertrekken en dan 's middags een panga nemen.

Saludos,
Sole