Hallo,
Namens Bungamati Foundation Nepal ben ik op zoek naar mogelijkheden om de stichting en haar vrijwilligerswerk meer bekendheid te geven en te promoten. Ik ben op de hoogte van jullie informatiedagen en samenwerkingen met verschillende grote vrijwilligersorganisaties en zou graag willen weten of het ook mogelijk is voor de kleinere stichtingen om een samenwerkingsverband aan te gaan en of hier kosten of eisen aan verbonden zijn.
Doordat de stichting een NGO is, heeft deze namelijk maar een zeer beperkt budget voor promotionele zaken, ook omdat de stichting het geld wat ze krijgen het liefst voornamelijk besteden aan hun doel, de kinderen en de ontwikkeling van de samenleving. Deze mindset zorgt er aan de andere kant ook voor dat het voor vrijwilligers een zeer aantrekkelijke optie kan zijn, omdat ook zij alleen betalen voor de kosten die voor hen gemaakt worden. Er is niemand die op de vrijwilligers hoeft te verdienen, en dat zie je ook terug!
Voor meer informatie kun je kijken op www.bungamati.org en http://volunteeringprojects.org
Ik hoor graag van jullie wat de voorwaarden zijn om tot een samenwerkingsverband te komen!
Met vriendelijke groet,
Marloes School