Samenreizen in Nieuw Zeeland november tot december

Wij zijn van plan in november een maand naar Nieuw Zeeland te gaan om rond te reizen met een camper. We zijn op zoek naar mensen om (gedeeltelijk) samen mee te reizen voor de gezelligheid en om kosten te besparen. We komen aan in Auckland en eindigen in Queenstown. Globaal zijn we van plan op het noordelijke eiland naar de hot water beach te gaan, de zon in het oosterlijke puntje te zien opkomen (Rangitukia), Waitomo en het Tongariro national park te bezichtigen. We willen ook het zuidelijke eiland bezichtigen, maar de plannen hiervoor staan nog open.

Lijkt het je leuk, ben je geintreseerd of heb je vragen?
Laat het ons weten!

Groetjes AnnaMaria en Welmoed.

Hallo AnnaMaria en Welmoed,

Ik lees jullie bericht en hoop dat deze nog steeds van toepassing is. Ik wil in November graag naar Nieuw Zeeland vertrekken om daar het land te verkennen. Het lijkt me geweldig om een deel met een camper te kunnen verkennen, omdat je dan weer op andere plekken komt dan wanneer je met een bus rond reist. Ik ben heel erg benieuwd wie jullie zijn en wat de plannen inmiddels zijn. Ik hoop dat we in contact kunnen komen en wie weet kunnen we elkaar vergezellen op de reis!

Met vriendelijke groet,
Hanneke de Jong

Hoi Hanneke,
Contactgegevens kan men best uitwisselen door een intern persoonlijk bericht te sturen
Met vriendelijke reisgroet,georgessiam.:chin:

hallo dames ,

ik vertrek alleen vanuit brussel naar auckland en zal ongeveer drie maanden naar Nieuw Zeeland vertrekken ,

als jullie nog een persoon zoeken om kosten te delen hoor ik het graag !

groetjes

Peter