November '10 naar NZ (Christchurch - Auckland)

Hoi allemaal,

In de maand november wil ik (man, 30 jaar uit Noord Holland) 3 weken door Nieuw Zeeland gaan reizen. Helaas heb ik in mijn vriendengroep geen mede-wereldreizigers die mee gaan, zodoende ben ik hier terecht gekomen.

Vanuit Christchurch wil ik met een huurauto/camper naar Auckland reizen.
Onderweg wil ik bijvoorbeeld een rondrit maken rond Lake Tekapo, wandelen door de straten van Wellington en kayakken in de Coromandel, maar mocht jij andere leuke ideeën hebben dan sta ik daar ook voor open.

Als jij (M/V tussen de 20/35) ook van plan om dezelfde periode naar Nieuw Zeeland te gaan dan hoor ik graag van je. Wie weet gaan wij een gezellige vakantie in NZ tegemoed!

Gr. Leo

Hai Leo,

Ik ben in dezelfde periode in Nieuw-Zeeland inderdaad, alleen ben ik er iets langer, jij komt 2 dagen later aan en blijft dan 3 weken. Ik ben er ongeveer 6,5 week… maar toevallig kom je wel 2 dagen later ook in Christchurch aan… Ik ben daar dan ook nog te vinden. Ik heb dus wel al buspassen van de KIWI experience… verder zijn mijn eerste 2 nachten, 1 en 2 november al gereserveerd in een hostel van Base in Christchurch.

Ik kan me voorstellen dat jij die vrijheid iets meer wilt en dus niet met de bus wilt gaan trekken? Mocht je wel interesse hebben, let me know! Heb je ook iets van een persoonlijke site ofzo, zoals bij mijn oproepje staat?

Groetjes Gonneke