Nieuw Zeeland in November 2011

Hallo allemaal, rond november wil ik een reis naar Nieuw Zeeland maken. Een standaard groepsreis vind ik meestal te strak georganiseerd en niet persoonlijk, dus ik boek de reis liever samen met wat andere mensen. Auto huren, veel zien, en genieten van een flinke dosis natuur en cultuur…

Nu ben ik op zoek naar andere mensen die zin hebben in een maand vakantie in de buurt van november dit jaar. Met drie of vier personen reizen lijkt me ideaal. Ik ben 26 jaar, hou van actieve vakanties en rondreizen. Ik ben niet op zoek naar een strandvakantie, maar af en toe relaxen is prima (het is natuurlijk wel vakantie). Heb jij zin in een maand Nieuw Zeeland? Laat een bericht achter!

hee!
mijn plan is ook om in november naar NZ te gaan voor een paar maandjes. ga eerst half oktober voor een maandje door Indonesie reizen. en daarna naar NZ
dacht er aan om wat te gaan werken daar en dan een tijdje rondreizen.
een groepsreis is idd niks lijkt me, een auto huren vond ik al een beter idee.
en zeker met een leuk groepje! mijn idee was om op Auckland te vliegen en dan van het noordereiland naar het zuidereiland te reizen!
ben benieuwd naar jouw plan en of je al andere mensen hebt gevonden!!

groetjes
Romy

Hey Romy, Leuk dat je reageert. Wij zijn ook van plan om naar Auckland te vliegen en vanaf daar naar het zuiden te rijden. Er zijn al een paar reacties geweest. Je bent heel welkom om mee te gaan. Met een van de geinteresseerden heb ik al een biertje gedronken, dat was gezellig. We willen binnenkort met meer afspreken om kennis te maken. Kun je mij een mailtje sturen, zodat we de berichten kunnen delen met de anderen? Mijn adres is: [EMAIL=“fourtyten@gmail.com”]fourtyten@gmail.com.

@ Gizmoo & Romy ik ben ook van plan om in november naar NZ land te gaan om te reizen! Ik ben op zoek naar leuke mensen om mee te reizen! mn vrienden zijn helaas allemaal gesetteld of durven NZ niet aan… dus dan maar zo!

Ik ben zelf 22 jaar en ik hoop dat we contact kunnen houden om te zien wat de mogelijkheden zijn?

Want hoe dan ook ik ga in november NZ en lijk me leuk om nieuwe mensen te leren kenen met dezelfde idieeen! >>>

Groetjes,. Cha

Hey Cha,

Leuk dat je ook interesse hebt. Kun je ook een mailtje naar mij sturen? Dan kan ik de communicatie delen met de anderen. Mijn email adres is: fourtyten@gmail.com