Samen naar Thailand januari 2010

Beste reiziger,

Wie (man/vrouw) wil met mij mee naar Thailand?>>>:chin:

Ik wil op korte termijn (medio januari 2010) voor 3 weken naar Thailand. Eerste dagen in Bangkok en daarna het binnenland in (actief wandelen, cultuur, natuur). Inmiddels heb ik al een redelijk goedkoop ticket met China Airlines vanaf Amsterdam gezien (€ 600). Ik ben benieuwd naar jouw plannen.
Ik ben zelf 30 en kom uit Nieuwegein (Utrecht). Dit wordt mijn eerste verre reis.

Groet,
Erwin.

Hey Erwin,

Jammer genoeg komt de verre reis iets te vroeg voor mij, want ik heb Thailand volgend jaar ook op de planning staan, anders had ik wel interesse gehad…Maar ben dan net terug van een andere verre reis!

Heel veel plezier op je eerste verre reis!
Hopelijk bevalt het je!

Groetjes,

Michelle

Hey Erwin

Ik ga in januari ook voor het eerst in me eentje naar Thailand. Welke periode ga je precies? Misschien kunnen we een aantal dagen samen optrekken? Ik hoor het wel even!

Groetjes Gerdien

Hallo Gerdien,

Ik vertrek op vrijdag 8 januari (China Airlines) en ga op donderdag 28 januari weer terug.
In het begin zal ik ongeveer 5 dagen in Bangkok verblijven bij een vriend die ik ken uit Nederland. Daarna trek ik het binnenland in. Wanneer ben jij er dan? Ik ben benieuwd. Het schijnt een prachtig land te zijn.

Tot horens en groet,
Erwin.

Beste mensen,

Aangezien ik pas deze week heb besloten om naar Thailand te gaan, schrok ik van de prijzen (non stop vluchten EVA AIR/China Airlines). Na lang speuren ben ik op de site van http://www.alternativeairlines.com terecht gekomen. Een ticket met EVA AIR kost mij met vertrek 8 januari 2009 voor 3 weken een bedrag ad € 722, waar Nederlandse sites omstreeks
€ 1000 voor vragen. Ik heb met creditcard betaald en dit bij hun gecheckt (ze zijn gevestigd in Engeland en zijn lid van IATA). Dezelfde dag antwoord en ook nog mijn ticket in huis. Kortom een aanrader. Of het in alle gevallen goedkoper is, kan ik niet zeggen. Vanaf Düsseldorf is vaak goedkoper, maar de reistijd (met trein of auto) moet je erbij optellen en vluchten zijn niet non-stop!

Mijn voorlopige plan is om ongeveer 5 dagen te vertoeven in Bangkok (met een vriend) en vanuit daar verder te reizen naar het noorden Chiang Mai (wandelen, natuur) en daarna weer naar het zuiden (stranden). Wie wil er met mij een deel mee?

Groet,
Erwin.