Salou In Oktober

:lol: hallo wie kan mij wat vertellen over de hotels AUGUSTUS of hotel JAMIE1 in salou of weet wat voor weer daar is in oktober alles is welkom

Hallo!

ik heb wat algemene info voor je over hotel Jaime I, Augustus kon ik helaas niet vinden. Komt ie:

Algemeen
Hotel Jaime I is een groot hotel dat uit drie gebouwen bestaat. Dit hotel heeft een goede ligging en is een aanrader als u in een eenvoudig hotel met veel faciliteiten wilt verblijven.

Ligging
Slechts 100 meter van het nieuwe centrum van Salou en circa 750 meter van het strand.

Faciliteiten
Lounge met receptie, drie bars, een winkeltje, restaurant, tuin met twee zwembaden met zonneterras en ligstoelen en een poolbar. Voor de sportievelingen is er een squashbaan evenals minigolf, een sauna, jacuzzi en een fitnessruimte (alle tegen betaling).

Verzorging
Op basis van halfpension, de maaltijden zijn in buffetvorm.

Bijzonderheden
De kamers worden dagelijks schoongemaakt waarbij ook de handdoeken worden gewisseld. Het bedlinnen wordt elke drie dagen verschoond.

:smiley: :smiley: :smiley: Groetjes van Daniëlle

ps als je meer informatie wil, dan kan je altijd naar een reisburo gaan en alles vragen wat je maar wil.

Nog ffies, je kan ook naar www.dreizen.nl / www.salou.pagina.nl gaan daar staat namelijk ook heel veel info over Salou !!

Ik hoop dat je er wat mee kan.
Als je me wil mailen dan kan dat: valedaan@hotmail.com

Groetjes :wink: Daniëlle