Wie tussen 22 en 28 juli 2010 in Salou?

Wie is er tussen 22 en 28 juli aantaande ook in Salou en heeft zin om samen te eten, zonnen, stappen enz met een 38-jarige single lady? :cheer:

ja ik ben ook op zoek naar reisgenoot,ik las je bericht dat je tussen 21 en 28 juli na salou gaat,misschien een iedee om samen te gaan.

ik heb eve snel wat achter gelaten ik heb nog niet alles over me zelf verteld etc,

dat als je intresse hebt kunnen we prive chat gaan.

groetjes varido

Waar kom je vandaan?

At Esther wrs vertrek ik 23 juli richting Salou ik ben een 24 jarige meid uit Maastricht. Welk hotel ga jij?

Debje: Misschien een optie om ook richting Salou te komen met de bus 23 juli 10 dagen???

Liefs Diaan

Heel erg leuk alleen ik wil niet alleen ergens naar toe, dan wel samen met iemand, alleen het punt is dat iedereen hier al wat heeft geboekt of niet met vakantie wil/gaat, Groetjes

Debje Daarom heb ik net ook besloten om te boeken… Tis of thuis zitten of op vakantie gaan nou dan kies ik toch voor het laatste!
Als je echt mee wil ik ben er ook dus dan treffen we ons gewoon daar alleen ben je dus echt niet!
Heb geboekt bij solmar tours, salou, hotel delfin park 1 persoonskamer 585 euro vol penson! Stap op in maastricht.
Kijk maar wat je doet!

Ik ga even kijken of er dan wat te boeken in, welke datum heb jij geboekt?

Groetjes Deb

Hoe heb jij een 1persoonskamer geboekt ik zie alleen 2persoonskamers? groetjes

ik heb geboekt voor as vrijdag de 23!bij solmar voor 10 dagen, 1 persoonskamer is op aanvraag en duurder als je kijkt zie je dat het normaal 477 kost en ik moet dan 585 betalel je moet dus telefonisch boekek!kom je ook dan?kus

Ik ga nu even kijken of ik dat kan regelen!

Je hoort nog van me!

xx

ik word nog gebeld door solmar voor accoord kamer ik heb dit vaker gedaan en meestal komt het goed!mail me anders lig aant zwembad: dianamedenbach@hotmail.com leuk als je zou kunnen!kus

Hoi,

Ik ben die week ook in Salou. Ik reis alleen.
Ik ben een paar jaartjes ouder (maar daar merk je niks van) ik ben 45.

Groet,

Monica

Ik ben nog steeds druk aan het kijken maar tot nu toe nog zonder succes…
Welk hotel zit jij monica??

Heb je met de Solmar, rekro of snoeyink gebeld Debje?

Ik snap niet dat je niets meer krijgt!!! Lijkt me stug!

Anders kun je ook nog bij www.boosten.nl kijken maar daar moet je ook nog bellen of ze busplaatsen vrij hebben omdat het zo kortdag is!

Liefs Diaan

Het ging mij om dat ene hotel en dat is niet meer te krijgen, ik ben totaal niet bekent in salou dus om nu maarzo in het wilde weg iets te boeken waarvan ik de ligging niet weet lijkt me ook niet zo handig… ben er niet voor niks zo druk mee bezig heb er al hoofdpijn van:retard:…

Ik ken salou uit mijn hoofd. Las vegas ligt ook dichtbij en veel jongeren! Maar das denk ook vol!
Ik ga nu weer naar het zwembad heb je me nodig mail me dan aub!

Hoor het van je!

Liefs Diaan

ik heb vlucht en hotel zelf geregeld, ik ben in hotel casablanca playa

Ik vind het allemaal maar lastig ik heb dit nog nooit gedaan namelijk… hebben jullie misschien msn of hyves?? dat praat toch wat makkelijker en persoonlijker!

Dan is het denk ik het handigst om een reisburo binnen te lopen en te vragen of er nog een lastminute naar Salou is.