Vraagje Over Salou

hee allemaal,

Ik ben joanne en ik ga dit jaar in een luxe hotel in salou werken als animatrice.
Vorig jaar heb ik hetzlfde werk op mallorca gedaan en dat is mij goed bevallen.
Alleen in Salou ben ik nooit geweest omdat het me eigenlijk niet zo trekt. Is het er echt alleen maar zuipen en feesten of zijn er ook wel gezinnentjes? En welke mooie steden liggen er b.v in de buurt om een keer te bezoekken? Ik hoop dat salou een beetje meevalt en dat het heel gezellig is. De gemiddelde leefdtijd ligt er zeker ook niet zo hoog? alvast bedankt.

hoi

om te beginnen je moet niet de verhalen geloven dat het alleen maar zuipen en feesten is.
ik ben 25 jaar en kom er al zo goed als 20 jaar, dus als klein jochie kom ik al in salou en het is er gewoon perfect
er zijn genoeg gezinnen die met de kinderen naar salou trekken en er is genoeg te doen
de meeste jongeren vind je in de maanden juli en augustus, maar de leeftijden die je vind in salou zijn van 0 tot hoog bejaard

leuke steden die je kan bezichtigen tja je kan naar taragonna,diverse markten met van alles wat wils, je kan ook naar reus, of cambrils
in salou zelf valt ook genoeg te ontdekken
je kan ook naar barcelona is ook wel te doen vanaf salou

je hebt in salou diverse toeristen kantoors voor meer info over de streek en salou zelf
als je een rijbewijs hebt, huur een auto en ga de boel verkennen, er is zoveel moois te zien, dan alleen maar d e disco┬┤s en volle stranden

ik kom al jaren in novelty in salou, en als je wilt weten waar die zit, ga naar burger king, een beter aanwijzing kan ik niet geven
waarom ik daar altijd zit, goede service, he tis schoon, lekker rustig, heeel dicht bij het strand, goed zwembad en winkels in de directe omgeving

en tja luxe hotel. welke eigenlijk, e rzijn zoveel hotels in slaou ik ben de tel kwijt geraakt met hoeveel er zijn

gilion