Salamanca, Sevilla Of Granada?

Hey, ja, daar ben ik weer :slight_smile:

Wilde nog even weten, mensen die een taalcursus hebben gevolgd in één of liefst meerdere van deze steden (Salamanca, Sevilla, Granada) … Zelf ben ik vorig jaar al 4 weken in Salamanca geweest, is me erg goed bevallen, maar vroeg me af hoe Sevilla en Granada zijn… Wat is het leukst? Combineren wordt ws te duur voor me nl.

Mirella

moeilijke keus granada en sevilla zijn vind ik de mooiste steden van spanje ik zou voor granada gaan daar had ik de leukste tijd !

Sevilla en Granada zijn beide hele mooie steden. van de drie vind ik zelf Salamanco echt het mooiste, kwa scholen maakt het denk ik niet zo veel uit (ik heb drie keer een ander niveau gedaan, dus dat is moeilijk beoordelen).

ALs ik tussen Sevilla en Granada zou moeten kiezen wordt het denk ik Granada, meer vanwege het sfeertje dat er hangt, dus dat is erg persoonlijk.

Neem eens een kijkje op http://www.grimweb.info/?lang=spaans&location=spaans misschien staat er iets tussen wat voor jouw de overtuigende factor is om voor een van de steden te kiezen. Het is wel een erg moeilijke keuze… zijn alledrie hele mooie steden met een heel goede school.

Kijk voor Talencursussen Spaans in Spanje of in Nederland eens bij WWW.SPAANSLEREN.INFO

Groeten,

Chris

ps Het zou aardig zijn van Grimweb / Flamenco om ook een telefoonnummer te plaatsen op de website. (…)

Groeten,

Chris

Caro Christiaan,

Staat er gewoon op hoor (bij de adresgegevens/envelopje) evenals de adressen en telefoonnummers van Duitsland, Spanje en van het hoofdbureau.

Maar nog even voor jouw hier dan:

NOORDWIJK
Abr. Van Royenstraat 91, 2202 EM Noordwijk
T 071- 3610500

LISSE
Grachtweg 53B, 2161 HM Lisse
T 0252-416953

SCHEVENINGEN
Badhuisstraat 148, 2584 HL Scheveningen
T 070-3541688

VOORHOUT
Herenstraat 83, 2215 KG Voorhout
T 0252-232022

Je kunt er zelfs m’n privenummer vinden als je dat wilt (voor de iets meer ervaren computergebruiker).

Hallo,

Op het spaanse adres van Grimweb zit helemaal geen kantoor, maar een modewinkeltje … je kunt er geen enkele aanduiding vinden, vreemd toch? Het adres ernaast is een 1€ winkel en iets verder ligt een Belhuis.

Spanisol - Escuelas de Espanol

Avda. Juan Sebastian Elcano 38
E-29017 Malaga
Tel. + 34/952/204604
Fax +34/952/204604

En ik heb echt gezocht!

Overigens, over de keuze van de steden is weinig te adviseren, beiden zijn prachtig. De scholen verschillen wel enorm, maar daarvoor kan iedereen mij privé mailen, zoals er al velen deden.

Op de pagina http://www.spaans.startbewijs.nl vind je het grootste onafhankelijke aanbod van internet!

Groetend,

piet meijers

het kantoortje zit achter de winkel.

Even het nummer bellen en hij laat je zo binnen :slight_smile:
Het is een boekingskantoor, geen reisbureau.

vreemd, geen kantoor dus, maar gewoon een telefoonnummer…

In spanje is het erg gebruikelijk dat kantoren boven of achter winkels zitten.

Indien u de winkel in was gelopen en gevraagd had naar Spanisol, had de verkoopster u doorverwezen naar de achterkant van de winkel, alwaar het kantoortje gevestigd is.