Wilde nog even weten, mensen die een taalcursus hebben gevolgd in één of liefst meerdere van deze steden (Salamanca, Sevilla, Granada) … Zelf ben ik vorig jaar al 4 weken in Salamanca geweest, is me erg goed bevallen, maar vroeg me af hoe Sevilla en Granada zijn… Wat is het leukst? Combineren wordt ws te duur voor me nl.
Sevilla en Granada zijn beide hele mooie steden. van de drie vind ik zelf Salamanco echt het mooiste, kwa scholen maakt het denk ik niet zo veel uit (ik heb drie keer een ander niveau gedaan, dus dat is moeilijk beoordelen).
ALs ik tussen Sevilla en Granada zou moeten kiezen wordt het denk ik Granada, meer vanwege het sfeertje dat er hangt, dus dat is erg persoonlijk.
Neem eens een kijkje op http://www.grimweb.info/?lang=spaans&location=spaans misschien staat er iets tussen wat voor jouw de overtuigende factor is om voor een van de steden te kiezen. Het is wel een erg moeilijke keuze… zijn alledrie hele mooie steden met een heel goede school.
Op het spaanse adres van Grimweb zit helemaal geen kantoor, maar een modewinkeltje … je kunt er geen enkele aanduiding vinden, vreemd toch? Het adres ernaast is een 1€ winkel en iets verder ligt een Belhuis.
Spanisol - Escuelas de Espanol
Avda. Juan Sebastian Elcano 38
E-29017 Malaga
Tel. + 34/952/204604
Fax +34/952/204604
En ik heb echt gezocht!
Overigens, over de keuze van de steden is weinig te adviseren, beiden zijn prachtig. De scholen verschillen wel enorm, maar daarvoor kan iedereen mij privé mailen, zoals er al velen deden.
In spanje is het erg gebruikelijk dat kantoren boven of achter winkels zitten.
Indien u de winkel in was gelopen en gevraagd had naar Spanisol, had de verkoopster u doorverwezen naar de achterkant van de winkel, alwaar het kantoortje gevestigd is.