Net terug uit Tsavo East. Werden uitgenodigd door vrienden om mee te gaan. Geboekt bij mijn vriendin die haar eigen safari-bedrijf heeft en het was echt fantastisch!
1 nacht overnacht in Lion Hill Lodge, vond ik wel een wat mindere lodge dan Voi Wildlife waar ik in 2010 geweest ben. Maar het uitzicht was fantastisch!
Olifanten, buffels, luipaardmama met kindje, wildebeast, antilopes, giraffes, zebra‘s, gazelles, wrattenzwijn, baviaan, jakhals, alles gezien waar ik op gehoopt had. De luipaardmama met kindje zelfs als enigen nog daar! Supergaaf! We hadden een privé safari en mochten dus zelf kiezen hoe of wat. De driver stelde voor om deze 2de dag of om 6.30uur voor een early morning game drive te gaan en dan om 8.00uur terug voor ontbijt en dan nog een gamedrive of eerst ontbijten en dan een lange gamedrive vanaf 7.00uur. Wij stelden voor de lange te doen maar dan vanaf 6.30uur, want langer dan een half uurtje hadden we niet nodig voor het ontbijt dat vanaf 6.00uur geserveerd werd. Dit was prima.
Op de terugweg hebben we ook mijn schoonfamilie bezocht met het safaribusje. Zij wonen in een klein dorpje in the middle of nowhere bij Mariakani, waar je doorheen komt op weg terug richting Mombasa. Dit was totaal geen probleem. Ook is er daar voor onze lunch gekookt, dus kregen wij het geld voor de lunch, die je er normaal extra bijkreeg op de laatste dag, terug van mijn vriendin. Heerlijk dus ons eigen plan kunnen trekken! Echt fijn dat dit alles geen probleem was. Nu moe maar voldaan mijn bed in!
Sent from my LG-P990 using Wereldwijzer