Safari reis Oost Afrika

Voor onze safarireis door Kenia en Tanzania in juli 2009 zijn wij, broer en zus, nog op zoek naar reisgenoten. We zijn beide midden dertig en wonen in Amsterdam. We hebben een maatwerkreis laten samenstellen omdat na de safarireis wij nog een poging gaan doen om de top van de Kilimanjaro te halen en vervolgens nog een paar dagen door te brengen op Zanzibar. Het is mogelijk om de hele trip met ons mee te reizen maar je kan ook voor een bepaald gedeelte aanhaken. Wil je meer weten neem dan contact met ons op via [EMAIL=“pfdeboer@hotmail.com”]pfdeboer@hotmail.com. We hebben nog niets geboekt dus alles is nog te plannen alleen staat voor ons de periode van de maand juli wel vast.

Groeten,

Pauline en Sander

Hallo Pauline en sander,

Leuk, broer en zus op vakantie. Hebben jullie al een beetje in gedachten welke kant jullie opgaan in oost-afrika en met welk vervoer, zijn er al meer gegadigden, hoe lang willen jullie gaan? Ja…een hoop vragen. Ik zag jullie mailadres erbij staan maar dacht ik reageer toch even zo. Ik ben 32, kom uit Utrecht en wil zelf ook altijd al eens naar Afrika gaan en Oost-Afrika trekt mij het meest. Wat is de reden waarom jullie nog meer reisgenoten erbij zoeken?

Ik hoop een berichtje van jullie te ontvangen,

Gr. Gaby