Safarireis Kenia, Tanzania, Kilimanjaro en Zanzibar.

Mijn broer Sander en ik, Pauline, beide midden 30 en woonachtig in Amsterdam, zijn op zoek naar reisgenoten voor een avontuurlijke reis door Oost Afrika. Hieronder volgt een hele beknopte versie van wat we willen gaan doen.

Kenia- Tanzania-Kilimajaro-Zanzibar
12 dagen op safari in Kenia en Tanzania, raften op de Tana rivier bij Nairobi, wandelsafaris en gamedrives in Samburu Reserve, Masaai Mara Reserve, Serengeti NP en Ngorongoro Crater, bezoek aan Lake Victoria, 6 dagen beklimming Kilimanjaro,dhow (zeil) overtocht Bagamoyo- Zanzibar, verblijf aan een prachtige strand van Zanzibar. Wij kamperen en maken gebruik van eenvoudige hotels in de steden, en tented lodge bij Lake Victoria en een bungalow aan het strand op Zanzibar.

We kunnen de hele maand juni of vanaf 9 augustus tot en met begin september.

Heb je interesse en wil je meer weten over hetgeen wij willen doen stuur dan een email.

Groeten,

Pauline en Sander.

hallo ,als jullie een goede en leuke gids zoeken voor serengeti heb ik een tip.wij kregen een zieke chauffeur in karatu kwamen hem tegen heel jong en onervaren maar erg serieus,en hij is als chauffeur met ons meegegaan.is alweer 10 jaar geleden en hij is officeel gids geworden woont in arusha ga naar joseph bumi en je komt op de side my serengeti zie ook verhalen van andere toeristen die met hem hebben gereist .alvasr een goede vakantie en sla serengeti niet over het is er fantastisch groet alba

Hey!
Dat klinkt leuk! Hebben jullie alles al uitgestippeld? Ik ben benieuwd naar jullie plannen :slight_smile:
Groetjes Linde (linde.89@hotmail.com)

Heej hallo

Klinkt inderdaad leuk! Willen jullie met een reisgezelschap gaan reizen of op eigen gelegenheid?

Groeten Judith

Hallo Judith,

We willen wel met een reisgezelschap. Om die reden zoeken we ook mensen die met ons mee willen. We hebben wel zelf aangegeven wat we graag willen zien en doen omdat het wordt afgeraden om op eigen gelegenheid door Oost Afrika te reizen.

Groeten Pauline