Safarireis door Kenia Tanzania Kilimanjaro en Zanzibar

Voor onze safarireis naar Kenia en Tanzania in juli 2009, zijn wij, broer en zus, nog op zoek naar reisgenoten. Na de safarireis door de mooiste parken van Kenia en Tanzania, die in totaal ongeveer 12 tot 14 dagen zal duren, gaan wij een poging doen om de top van de Kilimanjaro te halen. Aansluitend hebben wij gekozen voor een paar dagen Zanzibar om lekker te ontspannen.
Deze reis hebben wij door een organisatie laten samenstellen maar het programma staat nog niet vast. Voordeel daarvan is dat je een gedeelte of de hele reis met ons mee kan reizen. Heb je interesse laat het dan weten dan kunnen we kijken wat de mogelijkheden zijn.

Groeten,

Pauline en Sander

Hey Pauline en Sander,

Klinkt allemaal super tof! Maar klimmen naar de top van Kilimanjaro? Dat is voor mij denk ik niet weggelegd. :slight_smile:
Ik ben vorig jaar 3,5 maand in Afrika geweest, en ik ben verkocht. Mooi continent. Kenia en Tanzania lijken me geweldig. Ik werk in het onderwijs, dus ben een beetje gebonden aan de zomervakantie (6 juli t/m 16 aug) Wat zijn jullie plannen?
Ben te bereiken op [EMAIL=“gewennie_3@hotmail.com”]gewennie_3@hotmail.com (dat is met een underscore voor de 3…)
Groetjes!!
Wendy

Dag Pauline en Sander,

Wij zijn een Belgisch jong koppel (24 en 26 jaar) en hebben een soortgelijk probleem. We hebben al vluchten geboekt naar kilimanjaro airport en landen op 6 juli 2009. We zouden graag een safari doen in Tanzania ( Serengeti, Ngorongoro, Victoriameer, Lake Manyara ) vanuit Arusha en hebben hier al wat info over verzameld, maar zoeken nog een koppel om de prijs wat te drukken.

Als jullie geïnteresseerd zijn, laat dan snel iets weten op xgritselx@hotmail.com

groetjes,

Gretel en Philip