Beste Marijke.
Hier nog 2 linkjes. Het is een project waar kennissen van mij aan hebben bijgedragen. Het moet heel leuk zijn!
Succes met uitzoeken en alvast veel plezier!
Awaaze
Beste Marijke.
Hier nog 2 linkjes. Het is een project waar kennissen van mij aan hebben bijgedragen. Het moet heel leuk zijn!
Succes met uitzoeken en alvast veel plezier!
Awaaze
Hartelijk dank, geweldig al die reacties, het gaat zeker lukken om volgend jaar een passend project in Afrika te vinden !
Hartelijke groet,
Marijke Smit
Hallo,
Kijk ook eens voor World Of Difference, weet dat je aangeeft 3 maanden, maar wat de World Of Difference je biedt zou een unieke ervaring kunnen bevatten.
Zelf ben ik nu in contact met Stichting DIR, die bieden vele mogelijkheden, maar zijn alleen gevestigd in Ethopie, Addis Abeba.
Groeten Jeremiah
Hallo,
Tijdens de afgelopen maanden juli en augustus, heb ik vrijwilligerswerk verricht in een schooltje in Nazareth, 100 km ten zuiden van de Ethiopische hoofdstad Addis Abeba.
Ik was daar leerkracht Engels in de kleuterschool en de lagere school en het was een fantastische ervaring.
Omdat dit schooltje heel regelmatig nood heeft aan vrijwilligers om vooral Engels te geven, en het niet altijd gemakkelijk is om mensen te vinden, wil ik graag de gegevens over dit schooltje op deze website zetten.
Informatie over het schooltje vind je op de volgende website :
het contactadres is als volgt : stephanddawit@yahoo.co.uk
( contactpersoon heet Stephanie Mills, zij is een Britse vrouw die het schooltje heeft opgericht, schrijf dus in het Engels ).
Als je interesse hebt, kan je best gewoon Stephanie contacteren en de periode voorstellen waarin je eventueel zou kunnen komen. Dan krijg je van haar meer informatie.
Alleszins veel succes en vriendelijke groeten !
Johanna Vandenbussche
kijk op www.sanouna.nl
een dorpsontwikkelingsproject in Mali, vlakbij Djenné.
wij hebben een plaats voor een vrijwilliger voor de maanden november/december, en in 2010 nog veel mogelijkheden, iets voor jou? Je hoeft alleen je reiskosten en je eigen eten zelf te betalen, ongeveer 700- 1000 euro. Wonen gratis. we horen graag van je,
met groet, namens Stichting Sanouna
marieke woudstra
[EMAIL=“mwoudstr@xs4all.nl”]mwoudstr@xs4all.nl