Rugzak Beveliging?

hallo,

wij gaan zondag naar thailand met rugzak nu maak ik me toch wel zorgen over al die ritsjes die open kunnen,niet zozeer wat iemand eruit haalt danwel wat iemand erin stopt.
het is opnmogelijk om op elke rits een slotje te doen,nu kun je wel van die handige zakken kopen(met 1 slot)maar is dat weer niet een beetje overdreven??ik weet t niet ,hoe doen jullie dat???

gewoon een transport aanschaffen! wordt je rugzak meteen minder vies en is-ie beschermd tegen de regen.

jenny
meer thailand…

Hallo, wij stoppen de rugzak in een speciaal daarvoor waterdichte reiszak voor op de vluchten en dan kan er niks tussen de transportbanden haperen, en voor onderweg bij slecht weer voor netjes te blijven.
Verder neem van die pvc strips mee waarmee je de ritsen aan elkaar stript, hou een nagelknipper op zak om te kunnen openen

De meeste reis- en/of sportwinkels verkopen zogenaamde Flightbags. Deze tassen hebben een grote inhoud en bieden je de mogelijkheid om je Back-Pack er in de lengte in te schuiven. Door middel van een simpel slotje is de tas af te sluiten.
Neem voor de zekerheid een paar extra sloten mee, de douane heeft het recht om in je tas te kijken. Wanneer het moet zullen ze, zoals ze bij mij hebben gedaan, de sloten van je bag knippen.
Op de terugreis is dit niet zo’n probleem. Maar de weg heen kan lastig zijn.
Dit is het idee…

http://www.sealandgo.nl/images/acc/flightbag.jpg

Ik denkt dat het wel meevalt, heb de verhalen wel gehoord maar het komt echt bijna nooit voor dat ze iets in je zak stoppen, geloof me ze halen eerder er iets uit en dat valt ook reuze mee.