Eind augustus gaan we dan 23 dagen naar West-Canada. Wat vinden jullie van de route? We hebben bewust gekozen om vancouver-island niet te bezoeken omdat het te veel tijd in beslag neemt en de rest is ook prachtig! Graag jullie mening~!
Dan hebben we nog ergens twee dagen speling! voor als we het ergens erg mooi vinden!
Vancouver dag 1 en 2
Kamloops dag 3 en 4
(fraser river)
Clearwater/
Wells Grey dag 5 en 6
Jasper dag 7, 8 en 9
Banff+ lake louise dag 10,11 en 12
Glacier dag 13 en 14
Kelowna dag 15
Osoyoos dag 16 en 17
Vancouver dag 18,19,20,21
Hele mooie en rustige route. Persoonlijk zou ik nog een dag toevoegen aan banff. Je komt vanaf Jasper dus 1 dag banff is al volledige dag voor icefields parkway. Dan nog 1 dag voor Yoho np en omgeving lake Louise (misschien idee om na icefields parkway 1 nacht in LL te slapen? ). Dan heb je eigenlijk 1 dag voor banff nodig en halve dag voor Kananaskis. Aangezien je het heel rustig aan doet en je nog 2 dagen over hebt zou ik hier nog 1 dag toevoegen.
Ik ben er zelf niet geweest, maar lees soms dat Kootenay np ook mooi is, misschien past dat nog in je route?
Wauw, wat gaan jullie een prachtige reis maken! Ik vond zelf Penticton ook de moeite waard in de Okanagan Valley, maar heb dan Osoyoos niet gezien. Ik heb wel gehoord dat er niet zo heel veel te doen is, dus zou dan in ieder geval voor twee dagen Kelowna gaan en een dag Osoyoos, met wellicht nog een dag Penticton…