Hallo Allemaal!
We vertrekken eind augustus voor 22 dagen naar Canada, one way, Calgary-Vancouver!
Onze route is al gedeeltelijk uitgestippeld, maar ik moet/wil me nog verder inlezen om het daarna allemaal te reserveren! Er staat dus nog niks vast!
Het leuke is dat we, omdat de tickets gunstig uitvielen in tijd, 2 extra nachten kunnen toevoegen. Om dit goed in te delen, zou ik het leuk vinden als jullie willen meedenken!
kortom, is het beter1 van deplaatsen in onze route*te verlengen? OF, is er nog een mooie plek die we absoluut niet kunnen missen die op onze route ligt. Dan kunnen we die met de 2 nachten extra inpassen! Ik hoor het heel graag!
ps: de nachten die we over hebben hoeven niet perse op die dagen ingevuld te worden. Alles kan geschoven worden! Maar mijn indruk is dat we opzich voldoende ruimte hebben in alle NP in de eerste gedeelte van onze reis…En, Calgary slaan we bewust over. Dat hoeft voor ons niet perse.
aankomst Calgary zaterdag middag13.20, we rijden daarna direct naar Banff. (de beslissing voor camper of auto is nog niet gevallen, veel twijfels/voors en tegens Mogelijk delen we het op. Het eerste stuk van de route met de Camper, en Victoria Island met de auto.
Overnachtingen:
za: Banff
zo: Banff
ma: Lake Louise? (wat is een mooie plek/plaats om te overnachten op de route van de icefield parkway??)
di: Lake Louise? (wat is een mooie plek/plaats om te overnachten op de route van de icefield parkway??)
wo: Jasper
do: Jasper
vr: Jasper
za: Clearwater (wells gray)
zo: Clearwater (wells gray)
ma: (lange dag rijden, komen dan laat aan in whistler
di: whistler
wo: whistler
do: tofino
vr: tofino
za: tofino
zo: ?