(volgens mij had ik mijn vorige vraag in de verkeerde sectie gezet dus vandaar dat ik hier maar een nieuw topic open)
na veel lezen op verschillende site’s (en hier uiteraard)
denk ik dat we toch het 1 en ander gaan aanpassen aangezien ik niet wil gaan haasten.
denk dat het ongeveer zo iets gaat worden (dagen indeling weet ik nog niet precies)
- aankomst Bangkok 1 overnachting
- stad (weet niet hoe je het schrijft:)) bij de tiger temple en Erawan waterval
- Khao Sok (aantal dagen weet ik niet misschien hebben jullie suggestie)
- Krabi of Kho Tao een weekje strand
- Bangkok paar dagen om te shoppen en wat van de stad te zien
wij hebben op dit moment alleen vliegtuigkoffers. kunnen wij het beste van die grote rugzakken aanschaffen of is het te doen met normale koffers?
hoor graag van jullie experts
http://thailand.xsbb.nl/images/smilies2/icon_lol.gif
Hallo,
De eerste vraag die ik heb hoeveel weken ga je naar Thailand?
Dat bepaald namelijk ook de reisroute natuurlijk.
Wat betreft koffers of rugzak is wat je zelf wilt. Als je veel met het openbaar vervoer reist en veel met je spullen onderweg bent zou ik je een rugzak aanraden. Ga je dat niet doen dan kan een koffer prima zijn.
gr van Moira
dank je wel voor je reactie.
we kunnen max 3 weken vakantie/vrij krijgen van ons werk.
ergo, het zijn dus 3 weken hahaha
Hallo,
Dan zou ik ongeveer het volgende doen
1 nacht in Bangkok.
De nachttrein nemen naar Chiang Mai en daar 3 dagen blijven eventueel een trekking doen
Dan langzaam terug reizen met de trein ofzo naar beneden.
Ayutatta bedoel je waarschijnlijk.
Kao Shok heb ik geen ervaring mee zou ook niet weten waar het is.
Als je wilt duiken dan kan ik je Koh tao inderdaad aanraden 1 week zou niet hoeven maar misschien vind je dat prettig om 1 week eilandje te doen.
Ik zou terug inderaad zo’n 2 a 3 dagen voor Bangkok inplannen.
Zodat je de laatste aankopen kunt doen.
gr van Moira
je bent er snel bij vandaag :teeth:
khao Sok is dat natuurpark in het zuiden tussen krabi en Surat thani
bedoel niet de plek wat jij noemde, kanchaburi heet het dacht ik(bij de river kwai)
oh ja dat bedoel ik inderdaad erg leuk om naar toe te gaan ik ben ook in kanchanaburi geweest.
Ik ben er niet vroeg bij hoor ik zit in Australie het is hier nu 15.30 bijna. Ik ben op wereldreis al zo’n anderhalf jaar.
gr van Moira