Hoi,
Aankomende week vlieg ik samen met mijn vriendin naar Sydney. Hier blijven we 5 dagen voordat we een campervan huren. Met de campervan willen we in 3 weken tijd van Sydney via Melbourne naar Adelaide rijden waar we de camper weer inleveren.
We hebben de LP van Australie gelezen en al wat ideeën opgedaan, maar misschien heb jij nog goede/leuke tips? Alles is welkom!
In Sydney willen we een campingboek kopen (hema of Camps) iemand ervaring mee?
Dank alvast!
Hoi Irene, voor camperaars is Camps, of de wikicamps app https://play.google.com/store/apps/details?id=au.com.angryrobot.wikicamps&hl=nl in feite onmisbaar. In het boek zit ook de Hema kaart maar de duizenden budget kampeerplekken zijn het meest waardevol. Heel soms staat er een op Marktplaats, deze week werd er hier op het forum nog een verkocht. Maar op Marktplaats en hier zijn ze zo weg. Je bent het boek, met heel weinig verlies, ook zo weer kwijt. Verder stuur ik je een mail met een aantal routesuggesties.
Ik wil je nog een keertje bedanken voor de tips! Vooral de wikicamps app was fantastisch! Die hebben we elke dag gebruikt! (We hebben hierdoor elke nacht gratis gekampeerd! )
Australie is een geweldig land! En het smaakt naar meer. We komen hier zeker terug!
wat leuk nog eens wat van je te horen. En dat die Wiki Camps app zo goed was. Dat scheelt een (dure) slok op een borrel. Zo kun je in Australië ook nog eens wat drinken. Volgende keer het noorden van de oostkust? Of he mooiste deel van Australië, WA?