Route reizen door Thailand

Hoi,

Wij willen in de zomer naar Thailand. We willen naar de volgende plaatsen…bangkok, kanchanaburi, ayuthaya, sukothai, mae hong son en
chiang mai. Kunnen we dan het beste vanuit bangkok en chiang mai de plaatsen aan doen of is het leuker om vanaf bangkok naar het noorden te reizen en dan de plaatsen aan te doen. Zodat we dan overnachten in de verschillende plaatsen.

Ik hoop dat iemand een goede tip heeft. Alvast bedankt!

Hallo,

Wij hebben het zelf zo gedaan we zijn eerst naar Chiang Mai gegaan en zijn dan langzaam terug gereisd weer naar beneden met de trein. Wij hebben in al die plaatsen geslapen omdat we dan de tijd namen om alles te bekijken. Dus ik zou zeggen juist lekker overal gaan slapen.

gr van Moira

ja ik zou precies die volgorde doen die je zelf schrijft en dan in ieder plaats blijven voor een paar nachten. en dan vanaf chiang mai terug naar bkk.(trein,bus of viegen)

ook ik zou de volgorde aanhouden zoals je die beschrijft en ook overal blijven slapen of dit nu voor 1 of meerdere nachten is ligt geheel aan wat je allemaal wilt zien of leuk vind om te zien natuurlijk dus niet van te voren boeken gewoon verder gaan wanneer je het voor jezelf wel gezien hebt in de omgeving waar je bent en dus zin hebt in iets nieuws van chiang mai zou ik de nacht trein nemen naar bangkok heel gezellig en het scheelt je ook weer een hotel/hostel overnachting zelf zou ik na aankomst in bangkok 1 overnachting in bangkok doen en dan aan de reis beginnen en aan het eind nog een paar dagen bangkok plakken dan ben je wat meer gewend aan het thaise leven en zal je meer van bangkok kunnen genieten vaak zie je als mensen er voor het eerst komen ze er gelijk een paar dagen blijven en dan niet goed weten wat te doen in deze bruisende en drukke wereldstad om te wennen aan het thaise leven zijn de andere genoemde plaatsen meer geschikt omdat het daar allemaal wat rustiger is in iedergeval een hele fijne reis toegewenst

groetjes dirk

Bedankt voor jullie tips! Groetjes Suus