Komende zomer maken we een rondje Zuid Afrika en nu willen we graag iets van Swaziland zien.
Wie weet de beste route? We komen uit Vryheid (familie) en moeten naar Krugerpark, crocodile gate in het zuiden.
Wat is bijvoorbeeld de mooiste route om te rijden en niet geheel onbelangrijk:
waar kunnen we het beste overnachten? (De nationale parken zijn al vol)
We reizen met kinderen, dus misschien een leuke activiteit of zwemmen voor hen is natuurlijk mooi mee genomen
Trophy hunting plek - met kinderen?? Tenzij men zelf jager is misschien… maar dat moet iedereen uiteindelijk voor zichzelf uitmaken.
Wij “schieten” enkel met onze camera’s.
Ach, dat had ik nog niet eens gezien. Kwam hem in mijn zoekgeschiedenis tegen.
Was zeker niet mijn bedoeling om naar een dergelijke plek te verwijzen, excuses.
We hebben een leuke overnachting gevonden bij Lidwala backpackers lodge, goede recenties op interent.
Lijkt eenvoudig, maar ok. Ik vond Hwane resort er ook leuk utizien, iets minder goede recensies. De ligging is weer ideaal, zo op de helft naar het noorden. We gaan het gewoon beproeven.
We rijden vanaf Vryheid naar het noorden via Swaziland.
Welke grenspost kunnen we dan het beste nemen?
nog tips waar we echt langs moeten rijden? Onze stopover is dus in Lobamba (onder Mbabane)
De volgende dag rijden we verder naar het noorden en dan via Pigg’s peak naar Marloth park? (zuiden van krugerpark).
We hebben 4 kinderen dus ik sta open voor leuke ideeën. Ik las iets van raften of een stuk fietsen of een leuke hike?
Wie heeft ideeën voor ons. We zijn er maar kort, maar bijvoorbeeld voor een ochtend?