route austalie maart/april

Ik zoek een leuke route van Sydney naar Adelaide, dan evt.Alice Springs en dan richting Brisbane. Is dit te doen in 3 weken (15 maart vertrek uit Sydney, 8 april vertrek uit Brisbane)of is het beter om Alice Spring te laten vallen. We willen een auto huren en evt een binnenlandse vlucht. Hoe is het weer in die tijd op de verschillende plaatsen?En wat moeten we absoluut zien?

Ik vindt het wat veel in een korte tijd.
Wij deden Sydney - Adelaide in 4 weken, met een camper, en hebben eigenlijk elke dag wel een korter of langer stuk gereden.

Misschien is het handiger dat je ietsje duidelijker aangeeft hoe je van plan bent te reizen? De binnenlandse vlucht is om naar Alice Springs te gaan? Voor de rest alles met een auto?

Als je wilt kun je onze route zien op fopma.reismee.nl

We hebben eigenlijk weinig tijd zie ik zo. We willen in ieder geval rond Adelaide een aantal dagen verblijven (familiebezoek en wijnstreek bezoeken) en in Brisbane willen we ook nog een dag of 3/4 familie bezoeken.
Als we ook nog naar Alice spring zouden willen, zullen we wat betreft de tijd waarschijnlijk wel een vliegtuig moeten nemen en daarvandaan ook naar Brisbane vliegen of is het goed te doen om ook nog met de auto/camper naar Alice spring te gaan of kost dit teveel tijd? Ik zal je site nog even bekijken en in ieder geval bedankt.

Wij zijn niet bij Alice Springs geweest, daar kan ik je dus niet mee helpen…