Rosario of San Bernardo eilanden

Hallo, in mijn drie weken Colombia zou ik ook graag wat dagen strand willen meepakken. Ik zit te denken aan de Rosario eilanden omdat dit dichtbij Cartagena is, maar ik twijfel of het te druk en toeristisch is. Iemand ervaringen en tips voor de mooiste stranden en leuk hostel of hotel aan de Caribische kust?

Hoi Gitta,

ik vind persoonlijk Islas de Rosario erg toeristisch, maar als je puur een dag strand wilt is dat misschien niet hinderlijk. Het hangt er ook vanaf wanneer je gaat. Buiten het hoogseizoen doordeweeks zal het allemaal wel meevallen. Tayrona is ook een optie en bij Palomina schijnen ook mooie stranden te zijn. Misschien vind je hier nog andere tips, informatie en inspiratie voor je reis naar Colombia! http://www.besabine.com/op-reis-in-colombia/

Islas de Rosario is idd nogal druk, maar prima om een dagje of te gaan.
Misschien vind je Taganga ook leuk. Het is geen Caribisch wit strand met een felblauwe zee maar wel een schitterende baai met een fantastische laid back sfeer. Eén van mijn hoogtepunten van mijn rondreis! Diary of Di - 10x wat ik niet wist over Colombia