Is er iemand (m/v) die er nog op uit trekt in mei of juni naar zuid amerika? (Peru, bolivia, argentinie, chili, colombia). Wil mij inschrijven in een begeleide rondreis naar colombia in juni maar ben al 10, 15 jaar gewoon om er zelf op uit te trekken dus ben nog aan t twijfelen. Alleen reizen is niet echt een optie daar ik het spaans niet volledig beheers. Ben zelf 43 dus rond dezelfde leeftijdscategorie zou intressant zijn. Ben avontuurlijk en wil de bevolking leren kennen en hun gewoontes tijdens een reis en gewoon lodgement of hotels om te overnachten… Dus geen 5* hotels . Kwa tijd ben ik flexibel, 2 tot 4 weken om een land te verkennen lijkt me genoeg daar ik in september en december nog eens wil over steken naar het zuidelijk amerikaans continent. Grtz. Hans
Dit geld ondertussen ook voor de periode september/oktober daar de reis voor mei/juni niet vast ligt en eventueel wordt verschoven tot na de zomer.
Hi Hans,
Ik vroeg mij af of je al bent vertrokken?
Ik (man,47) zoek nog een reisgenoot naar Colombia voor begin december tm eind februari.
Indien je nadere info wilt,kun je me mailen,
mvg Roald.
Goeiedag Roald. Ja ik sta op het punt om een vliegtikket te boeken naar Azie. Ne maat van mij wou daar mee naar toe en cambodia/laos blijven nog altijd mijn favoriete om met de moto wa rond te trekken. Daar menne maat geen spaans kan en ni echt ne avonturier heb ik het zekere voor het onzekere genome. Wat ni wilt zeggen dat Colombia/peru/bolivia op mijne to do list blijft staan! Als de reactie vroeger had gekomen had ik zeker geintresseerd geweest. Msschn ne volgende trip? Hou mij op de hoogte voor volgende keer/jaar agw. Zou graag deze landen wille doen maar liefst niet alleen. En in groepsverband daar ben ik te oud voor geworden . Enjoy the trip grtzzz hans