Rondtrekken En Werken In Nieuw Zeeland

Hoi,

Ik ben Hans en zoek reisgenoten om samen naar Nieuw Zeeland te gaan en daar rond te trekken het liefst met een klein groepje. De tijd dat ik wil gaan is eind december 2004/januari 2005 + enkele maanden tot een half jaar.

Ik ga met name voor de natuur(dolfijnene met name), m’n familie daar en om er fruit te plukken en/of andere werkzaamheden

Meer weten of interesse of dezelfde plannen dan lees ik dat graag.

Groeten Hans

He hans,

Aangezien jij al een stukje verder net als ik: kun je me vertellen hoe lang het duurt om een working holiday visum aan te vragen? En waar en hoe je dat het beste kunt doen?

Groetjes, Cyriel

Originally posted by Cyriellie@13-09-2004, 13:26:45
** He hans,

Aangezien jij al een stukje verder net als ik: kun je me vertellen hoe lang het duurt om een working holiday visum aan te vragen? En waar en hoe je dat het beste kunt doen?

Groetjes, Cyriel **

ik hoop dat je mijn email gehad hebt ceriel

**Geplaatst op 23-09-2004, 22:25:05

QUOTE (Cyriellie @ 13-09-2004, 13:26:45)
He hans,

Groetjes, Cyriel

ik hoop dat je mijn email gehad hebt ceriel **

Hee hallo jarno, ik ben zelf ook benieuwd naar hoelang dat gaat duren, zo’n working holiday. Trouwens, iedereen die wat weet, graag :rolleyes:
Wil samen met mijn vriendin een jaar door new zealand gaan trekken, zal wel volgend jaar juni worden, of iets in die buurt dat we weggaan. Is het verstandig om nu al een working holiday aan te vragen, of zal ik wachten tot april (het schijnt dat er dan weer nieuwe worden verloot).
Ben een paar jaar geleden 15 maand in australie geweest, toen duurde het aanvragen van mijn visum nog net een week. Maar zijn ze in nieuw zealand strenger???

Originally posted by hans26@04-09-2004, 10:19:08
** Hoi,

Ik ben Hans en zoek reisgenoten om samen naar Nieuw Zeeland te gaan en daar rond te trekken het liefst met een klein groepje. De tijd dat ik wil gaan is eind december 2004/januari 2005 + enkele maanden tot een half jaar.

Ik ga met name voor de natuur(dolfijnene met name), m’n familie daar en om er fruit te plukken en/of andere werkzaamheden

Meer weten of interesse of dezelfde plannen dan lees ik dat graag.

Groeten Hans **

Hallo allemaal.

Ook ik ga samen met een collega van november 2004 tot en met maart 2005 naar Nieuw Zeeland om rond te trekken en te werken. Wij hebben ongeveer 3 weken geleden onze visa aangevraagd en na een week hadden wij ze al weer trug. :slight_smile:
Vrij snel dus.

Groetjes Maris

Hoi
Ik zag op wereldwijzer staan dat je een reis wilt gaan maken (of je bent inmiddels al geweest).
Ik ben momenteel bezig met een onderzoek onder studenten. Ik heb een korte vragenlijst en hiervoor zoek ik zoveel mogelijk studenten die mee zouden willen doen aan mijn onderzoek.

Als vergoeding krijgen de 50 eerste inzendingen 10 euro en onder alle inzendingen word 2x 100 euro verloot.

De vragenlijst is kort (kost nog geen 5 minuten) en word via de mail toegestuurd.

Wil jij mij helpen? Stuur dan een mailtje naar f.vandenheuvel@stayokay.com

Groetjes Fleur