rondreizen vanaf juli 2011 naar Australie, Azie

Hallo allemaal,

Mijn naam is Celle en ik ben20 jaar oud. In juli studeer ik af op mijn school. Ik doe de opleiding medewerker maatschappelijke zorg en loop op dit moment stage in een woongroep met jongeren.
Al heel erg lang heb ik de droom om te gaan reizen als ik met school klaar ben voordat ik ga beginnen met een nieuwe opleiding/baan.

In mijn vriendenkring heeft iedereen andere reis interesses als mij en zijn veel vrienden gebonden aan school/werk.

Ik wil heel erg graag gaan reizen vanaf juli 2011 is dit voor mij mogelijk. Het liefste ga ik met iemand samen omdat ik dit veiliger vind en samen is natuurlijk gezelliger als alleen!

Mijn plannen zijn op dit moment om te beginnen in Australie. Hier zou ik een maandje of 3 rond willen trekken. ( ook eventueel eventjes werken wat veel mensen in Australie doen).
Rond oktober 2011 ( wanneer het regenseizoen voorbij is) zijn mijn plannen om naar Azie te gaan. Het liefst zou ik beginnen in Nepal. Het lijkt mij een mooie start in Azie. Hierna wil ik graag doorreizen naar India.

Ik ben een enthausiaste meid en sta altijd voor nieuwe ideeen open!
Lijkt deze concept planning je iets? of heb je misschien ideeen/tips?

Laat het me weten!

Groetjes Celle :dag:

Hoi Celle,

Mijn naam is Chantal, 24 jaar en ik ga in augustus 2011 ook voor een lange tijd op reis!
Ik begin alleen net andersom. Ik start in India, september in Nepal, en dan verder reizen door Azië.
Rond oud&nieuw wil ik dan in Sydney zijn om 4 maanden in Australië te reizen.

Ik heb hier op het forum een leuk reisgenootje gevonden, als jij nou ook rond die tijd in Australië bent kunnen we misschien wel samen een camper huren of samen reizen?
Lijkt mij erg gezellig!

Met meerdere is het toch een stuk prettiger!

Ik hoor graag van je plannen tot nu toe…

Groetjes Chantal

He Chantal ,

Superleuk dat je in Augustus gaat! Waar ergens gaan jullie heen in India? En wat zijn jullie plannen voor Nepal?

Ik wilde eerst ook in Juli al vertrekken naar Azie maar dan is het regenseizoen. In principe maakt het ook niet heel veel uit want het regent dan niet constant en het is niet koud ofzo…

Het reisgenootje wat je gevonden heb is dat ook een vrouw? Lijkt het jullie misschien leuk om met z’n drieen te gaan? :slight_smile:

Misschien kunnen we het er eens over hebben als je dat leuk vind?

dit is mijn e-mail adres: [EMAIL=“oocelleoo@hotmail.com”]oocelleoo@hotmail.com

Hoor graag wat van je !

Groetjes Celle