Vertrek: juli 2010 voor een half jaar naar Azië & Australië wie nog meer?

Hey allemaal,

Wie gaat er nog meer rond de periode van juli 2010 nog meer voor een half jaar richting Azië en/of Australië??? :wereld:
Ik zoek nog een gezellige en spontane reisgenoot om de reis of een gedeelte van de reis te maken! Met zijn tweeën is natuurlijk gezelliger als in je eentje! :tongue:

Ik ben 22 jaar en volg op het moment de opleiding Facility management. Volgend jaar ga ik naar het laatste jaar en omdat ik graag voordat ik afstudeer en ga werken meer van de wereld wil zien ga ik een half jaar jaar Azië & Australë! Want ik wil al zo lang zo graag wat meer van de wereld wil zien heb ik besloten om het nu maar is waar te maken!

Op dit moment heb ik in de planning:
Deze kan trouwens nog iets gaan afwijken! :hihi:

Juli/augustus -
2 weken zuid Frankrijk werken op een boerderij, vanuit daar ticket naar azie (voor zover ik kon zien vliegt KLM vanuit Parijs dus dat komt prima uit)

Begin augustus t/m november -
Maleisië, Malediven, Laos, Vietnam (kan nog niet kiezen maar het hangt ook van het regenseizoen af)

November tot in principe januari –
Australië daar wil ik in eerste instantie gaan rondtoeren met een busje en leren surfen
als afsluiting wil ik nar een ranch en een jillaroo cursus doen. Mocht ik hierna hier werk in vinden dan wil ik er een jaar blijven.

Dit is zo ongeveer mijn planning tot nu toe ;)… komt jou planning ook overeen? Of lijkt het je leuk om een gedeelte samen te reizen dan hoor ik het graag!

Groetjes Jeanine! :dag: