Rondreizen Vanaf Djerba

Ik zou graag een 8 daagse rondreis door Tunesie willen gaan maken en daarna een weekje op Djerba uitzakken. Ik kan alleen nergens zo iets vinden. Alle rondreizen vertrekken vanaf Monastir maar nergens kom ik een rondreis tegen die vanaf Djerba vertrekt. Weet iemand of dat mogelijk is en bij wie je dat dan moet boeken???

Groetjes,
Henk

Hallo Henk,

Ja, dat probleem hebben meer mensen. Het is inderdaad haast niet mogelijk om een rondreis vanaf Djerba te boeken. Er zijn wel een paar reisorganisaties die zoiets doen maar dat zijn dan van die avontuurlijke reizen. De normale rondreizen starten allemaal vanaf Monastir en je bent dan haast verplicht om ook je week strandvakantie in die buurt te houden. Ik snap dat ook niet en vraag me af waarom geen een reisorganisatie daar eens iets aan doet. Er is volgens mij best wel belangstellig voor. Je kunt wel een 4 daagse rondreis door het Zuiden boeken vanaf Djerba, maar dan kom je dus niet in het noorden van Tunesie. Het is trouwens wel een aanrader, een erg mooie reis en niet zo gejaagd.

Groetjes,
Marianna