Algemene Informatie Tunesie

Hai allemaal,

Mijn vriend en ik zitten er over te denken om naar Tunesie te gaan dit jaar. En nu hebben we Hotel Saadia (Monastir-Skanes) gevonden. Heeft iemand in dit hotel gebivakeerd ? En zo ja hebben jullie misschien info voor ons- hoe is het bevallen?
Ook_ ken je deze omgeving (Skanes)? Hoe is het bevallen en moet je echt veel reizen om in Monastir en Sousse te komen- is het duur? :huh:
Is eind mei/begin juni een goede tijd om te gaan?
Heb je ook El Djem enz. bezocht? De moeite waard?
En heb je verder nog tips?

Alvast heeeeel hartelijk bedankt voor jullie :smiley: hulp :lol: !

Groetjes,
BWB

Hoi,

Lees eens goed dit forum door, dan kom je al een heleboel info tegen. Wat betreft het hotel kan ik je niet verder helpen, mijn specialiteit is Djerba.
Wel kun je altijd je vragen kwijt op de Djerba Groep waar heel veel info staat zowel over Djerba en de rest van Tunesie.
Ook vind je er veel info over excursies en andere dingen die nuttig zijn om te weten en natuurlijk kun je altijd je vragen daar stellen.
De leden zijn mensen die meestal meerdere keren per jaar in Tunesie komen of er zelf vandaan komen.
Ook vind je regelmatig mensen op de chatbox zodat je vraag meteen kunt stellen.
Wat betreft de periode die je wilt gaan Mei/Juni is een goede tijd, het kan er al behoorlijk warm zijn maar meestal nog niet te heet om iets te ondernemen.
Wil je echter de woestijd en het zuiden intrekken dan kun je misschien beter voor Djerba kiezen dan zit je bijna al in de Sahara.
Mocht je meer willen weten dan mag je me ook altijd even mailen.
Het adres van de Djerba Groep is;

http://groups.msn.com/DjerbaGroep

Groetjes,
Marianna