Rondreizen: te beginnen in Australië

Hallo allemaal,

Na wat Google werk voor het vinden van goedkope tickets naar Australië ben ik hier terecht gekomen. En eigenlijk lijkt mij dit de ideale plek om mijzelf de komende periode van informatie te voorzien. Aangenaam allemaal!

Mijn naam is Bas en ik ben plannen aan het maken om volgend jaar (zal zo rond april/mei zijn) een reis te maken, te beginnen naar Australië, voor onbepaalde tijd. D.w.z. dat ik het plan heb om alles in NL achter te laten en zolang als mijn bankrekening het trekt de weide wereld in te trekken. Op het moment heb ik een fulltime baan en woon ik heerlijk anti-kraak in Amsterdam zodat ik het komende jaar wat centjes opzij kan zetten.

Om te beginnen ben ik mij alvast aan het orienteren om zo goedkoop mogelijk naar Australië te vliegen, bij voorkeur Melbourne. Ik ben zelf Skyscanner aan het doorspitten en verschillende vertrekpunten te selecteren. Hoe hebben jullie je tickets gevonden en zijn er nog slimmigheidjes waar ik op kan letten voor het boeken van tickets?

Groet

Hoi Bas,welkom op wereldwijzer!
Australië is één van de meest populaire bestemmingen voor backpackers.
Je zult al snel merken dat je op het gebied van accommodatie in Australië een ruime keuze hebt. Hostels, luxe hotels.
Ik veronderstel dat je nog met tal van vragen zit over dit prachtig land?
Heb je al ondertussen het Australië Forum bezocht hier op wereldwijzer?
Daar kan je berichtjes posten alsook de ervaringen lezen van andere mensen die er al zijn geweest !
Succ6 nog met de voorpret,Bas!
groet,georgessiam.