Hoi ik ben nieuw hier op het forum dus sorry als ik dit bericht niet op de juiste wijze plaats.
Ik had een aantal vragen die jullie misschien kunnen beantwoorden
Ik ben vorig jaar met mijn vriend 2 weken naar Cancun geweest en het is toen zo goed bevallen dat we volgend jaar weer graag naar mexico willen maar nu voor een maand! Vanuit Cancun hebben we toen diverse (georganiseerde) uitstapjes gemaakt oa naar tulum en xel ha maar nu zouden we graag van het ene plaatsje naar het andere plaatsje willen hoppen.
We willen dan iniedergeval graag naar isla mujeres of holbox, tulum en misschien nog verdere tips? Nu mijn echte vraag is het te doen om een open ticket te nemen en dan gewoon op de bonnefooi vanuit cancun naar alles toe te gaan? En is het makkelijk met betrekking tot een hotel krijgen etc?
We willen dit gaan doen met zijn vieren en de exacte data hebben we nog niet maar we zitten te denken rond februari/maart/april 2014.
Alle tips zijn welkom! Alvast hartelijk bedankt :):dag:
Met een open ticket bedoel je een ticket waarbij de terugvlucht niet vast ligt? Daar weet ik niet veel van…
Mbt hotels boeken… over het algemeen is het erg makkelijk om gewoon rond te reizen zonder hotelreserveringen. Je moet echter wel uitkijken dat jullie reisdata niet samenvalt met de Amerikaanse spring break of de mexicaanse paasdagen. Want dan willen veel hotels vol zitten! Voor de rest is op eigen houtje rondreizen erg goed te doen!
Bedankt voor de reactie!
Ik bedoelde eigenlijk ipv open ticket te zeggen dat we een ticket nemen zonder hotel. We zitten er aan te denken voor de eerste week wel alvast te boeken en dat we daarna vanuit ons hotel de rest boeken. Goede tip van doe springbreak ik ga gelijk even kijken wanneer die is. Gr linda
Ik woon zelf in Playa del Carmen en mijn advies is om een appartementje te huren als je voor een maand blijft, dat is veel goedkoper dan een hotel nemen, want in een hotel betaal je dagtarieven en met een appartement hebben ze vaak een maandelijkse prijs of per week. Mestal is electriciteit, water en internet inbegrepen in de prijs.
Kijk gerust op deze website , playahouses.com daar staan wel een paar appartementjes op.