Rondreizen in Italie - volgende week/ 1/2 juli 2009

Hallo,

Ik ben een vrouw van 31 jaar en wil vanaf half juli een rondreis gaan maken door Italie. Ik heb geen einddatum, maar zou het leuk vinden om met verschillende reisgenoten delen samen te reizen;bij voorkeur vrouwelijke reisgenoten tussen 28 -35 jaar?

Wil graag per auto gaan en dan is er plaats voor 1 reisgenote.

Graag hoor ik, wie ook geinteresseerd is in een rondreis in Italie?

Groetjes

Om mijn verhaal verder toe te lichten:

Volgende week ga ik met de auto richting Italie. De exacte vertrekdag is, voor diegene die mee wil reizen, bespreekbaar.

Mijn doel is om in Italie rond te reizen, een taalcursus (of meerdere) te volgen en deze gelijk in de praktijk te brengen. En om echt tussen de lokale bevolking te vertoeven en mijn ervaringen te beschrijven. Vervolgens wil ik door naar Frankrijk en eventueel Spanje.

Er is geen einddatum, maar mijn voorkeur gaat uit naar een paar maanden. Waarvan sowieso een aantal weken in Italie.

Zou het erg leuk vinden om met een ander of met meerdere mensen samen te reizen. Samen reizen = gezelliger en goedkoper.

Mijn auto is een coupe en daarom kan ik maar 1 reisgenoot per keer meenemen. Maar het is natuurlijk ook mogelijk om met meerdere auto’s te gaan en dan kan de groep medereizigers groter en groter worden… En dan is het ook niet meer aan de orde of het mannelijke of vrouwelijke reisgenoten zijn. Iedereen kan bij en afhaken op het moment dat het een ieder uitkomt…

Graag hoor ik, wie ook zin heeft in een gezellig, ontspannen, leerzaam, cultureel en low/middle-budget avontuur…