Reisgenoot(e) gezocht voor rondreis Italie

Mijn planning is om in april/mei een georganiseerde rondreis door Italie te maken. Meestal bestaand deze reisgezelschappen uit oudere personen en daarom ben ik op zoek naar een reisgenoot/reisgenote in mijn leeftijdsklasse (23-33 jaar) om samen zo’n reis mee te maken.

Waarom een georganiseerde rondreis als ik vragen mag?
Het is misschien ook een goed idee om als je iemand gevonden hebt zelf een bestemming uit te kiezen, een autootje te huren, dat is niet zo duur hier, en er zelf op uit te gaan.

Ik heb een B&B in Puglia, Zuid-Italie, en zou je als je hier zou komen volop tips kunnen geven voor leuke uitstappen.

Persoonlijk zou ik dan wel mei nemen, want dan kun je al zwemmen en kun je dit dus combineren met andere uitstappen.

Het is toch heerlijk om gewoon zelf te kunnen bepalen hoe en wat?

www.ryainair.com heeft voordelige vluchten naar hier vanaf Brussel en Dusseldorf Weeze naar Bari en Eindhoven naar Brindisi (wat verder bij ons vandaan) en ook Alitalie vanaf Amsterdam en Brussel.

Kijk ook maar eens op onze site: www.villalavanda.eu

Veel plezier straks en misschien zien we je nog hier?

Een georganiseerde reis omdat je dan ook wat leert over het land.

Ik dacht trouwens dat dit het reisgenoten forum was en niet het reclame forum…

Hoi EFWAH,

Ik kijk me momenteel ook aan het verdiepen naar rondreizen in Italië, maar twijfel nog of ik het op eigen houtje wil gaan doen of met een groepsreis. Als ik met een groep zou gaan, dan word het http://www.mambo.nl/rondreizen-en-verre-reizen/rondreis-europa/italie/avontuurlijke-rondreis-per-trein-italie/algemeen/ deze reis met Mambo. Zij bieden de reis aan in verschillende leeftijdsklasse. Misschien ook iets voor jou?

Groetjes,
Ilse

Bedankt voor je reactie! Mambo is een goede tip, alleen ben ik niet zo van het kamperen :frowning:
Zelf zat ik te kijken naar deze reis: http://www.oad.nl/reis/33032/ITALIE/Diversen_Italie.html?context=algemeen&date=20-09-2010&duration=12&price=1099

Ja met dat kamperen zit ik dus ook een beetje :o Die OAD reis ziet er ook goed uit, maar ik vind 12 dagen iets te kort… Contiki.com bied trouwens ook nog leuke reizen naar Italië aan, maar die zijn weer erg duur :wink:

Heb je ook wel eens over een interrail in Italië nagedacht?

Interrailen op zich lijkt mij wel wat, maar ik vind het jammer dat je dan geen reisleiding/gids hebt op je reis. Ik heb bij eerdere reizen zo echt hele leuke details gehoord en natuurlijk ook dat je vragen kan stellen over dingen die je ziet.

Over de 12 dagen; ik zit wel krap met mijn vakantiedagen, dus veel langer zal ik niet kunnen.