Ik ben een vrouw van 31 jaar en wil vanaf half juli een rondreis gaan maken door Italie. Ik heb geen einddatum, maar zou het leuk vinden om met verschillende reisgenoten delen samen te reizen;bij voorkeur vrouwelijke reisgenoten tussen 28 -35 jaar?
Ik wil graag per auto gaan en dan heb ik plaats voor 1 reisgenote.
Graag hoor ik wie ook geinteresseerd is in een rondreis in Italie?
heb je al iemand gevonden ik ben marije 32 jaar en vind wel leuk om te doen en ben vooral voor lol in heb veel vrienden maar ja die hebben geen geld of vriendje en kunnen dus dit jaar niet met me mee
als je benieuwdt bent mail me dan [EMAIL=“marije_1977@hotmail.com”]marije_1977@hotmail.com
Hoi,
zit in hetzelfde schuitje. Heb ook vriendinnen die al vakantieplannen hebben, geen vakantie hebben of geen geld.
Ik zou ook heel graag een rondreis willen maken in Italie.
Ik ben 29 jaar.
groetjes Bianca
Misschien is het wel handig van mij om aan te geven dat ik daar niet alleen voor vakantie naar toe ga. Ga echt een rondreis maken en vervolgens door naar Frankrijk. Ga daar ook werken en research doen. Helaas kan ik dan ook niemand weer mee terug nemen naar Nederland aangezien mijn reis doorgaat.
Als je zelf ook zin hebt in een rondreis en zelf verder wilt reizen, hoor ik het graag van je?