Rondreizen Februari 2010

Heey!

Vanaf Februari 2010 ben ik van plan om door Azie rond te trekken. Ben van plan om te beginnen in Thailand en dan vervolgens ook Laos, Cambodja, Vietnam en Maileisie te ontdekken.
Heb nog geen uitgestippeld plan, dus ben nog overal voor in!

Graag zou ik een deel van mijn reis samen met iemand willen meemaken.

Zal nu even iets over mezelf vertellen. Ik ben 20 jaar, kom uit Haarlem en in oktober ben ik afgestudeerd voor Hotel en eventmangement. Dit jaar heb ik even een tussenjaartje genomen om te gaan reizen, ben in oktober/december al in Barcelona en Zuid-Afrika geweest.
Ben spontaan, sportief en hou van heel veel humor!

Kijk uit naar jullie reacties! Je kan me ook vinden op kim505.hyves.nl.

Groetjess,

Kim

Hoi Kim,

Ik reis van februari t/m begin mei door India. Ben je toevallig ook van plan om daar heen te gaan?

Mijn naam is Roy, 24 jaar en studeer in januari 2010 af van mijn studie bedrijfseconomie. Ik wil eerst graag nog even reizen voordat ik ga werken.

Je kunt me mailen op [EMAIL=“stan_iwa@hotmail.com”]stan_iwa@hotmail.com

Groetjes!

He Kim,

Ik loop al een paar weken met hetzelfde idee rond om naar zuid-oost Azie te gaan. Het lijkt mij leuk om (deels) met je mee te gaan.
Ik studeer in januari af en was al van plan om er daarna eens lekker tussenuit te gaan. Ik ben 21 jaar en kom uit de buurt van Groningen.

Mocht je interesse hebben kun je me mailen: martijnroelfsema1@hotmail.com

Meer info over mij kun je vinden op martijnroelfsema.hyves.nl

Het goede email adres is: martijnroelfsema@hotmail.com.

Hey Roy!

Nee ben niet van plan om naar India te gaan, helaas!
Veel plz!

Gr Kim

Hoi,

Het lijkt mij leuk om 2 a 3 weken een vakantie te plannen bv Thailand. Zouden we een deel kunnen rondtrekken. Ik ben Nathalie 32 jaar en woon in amsterdam. Lijkt mij leuk om wat van je te horen. [EMAIL=“Bloem2009@ymail.com”]Bloem2009@ymail.com.

Hi Kim,

Ik zit momenteel in China-Nanjing, volgt hier een studie/cursus van 5 maanden en eind januari 2010 ben ik klaar en ben dan van plan om een paar maanden te reizen.

De 1e maand (februari) wil ik naar **Laos **en Cambodja.
De 2e maand (maart) naar Vietnam
En rond April wil ik naar **Japan **een vriend op zoeken.

Ik weet niet of dit op jouw planning /idee aansluit omdat je eerst door Thailand wil gaan reizen, maar wie weet.

Ik weet niet of je een facebook account heb, maar daar kan je me vinden op de naam joran choi te amsterdam (maar ik kan zelf helaas niet op facebook omdat China facebook heb geblok, dus laat daar geen bericht achter).

Mmmmmm ff kijken wat ik nog meer kan vertellen, ik ben 29 jaar heb 4 jaar geleden ook een backpack reis gemaakt door Azië, 1 maand Thailand, 1 maand maleisie, 3 weken Hongkong en 5 weken China. En ben sportief en houd van avonduur en veel humor.

laat me weten of je de geïnteresseerd ben.
groet,

Jorian Wing Hong Choi