Rondreizen Australie januari 2014

Hallo Allemaal,

Mijn naam is Esther, 24 jaar en ben over 2 maanden klaar met mijn opleiding. Aangezien het werk niet voor het oprapen ligt en het altijd een droom van mij is geweest om naar Australie te gaan. Wil ik dit graag in januari gaan doen! Aangezien alleen ook maar alleen is hoop ik hier een reisgenootje(s) te vinden. Eentje die ook graag voor 2 maanden door Australie wil reizen, het liefst nog in een camper. En dan twee maanden veel van het land zien, veel leuke dingen doen, beleven en gewoon lekker genieten:D
Ik heb nog niet echt een concrete route maar een gedeelte van de oostkust en Alice springs lijkt me geweldig.

Lijkt dit je ook wat? stuur me dan een berichtje:D

Groetjes,

Esther.

Hoi Esther,

Ik wil graag de laatste twee weken van december en de maand januari door Nieuw-Zeeland trekken. Ook ik zou het graag met iemand samen doen, maar niemand in mijn omgeving die vrij kan/wil krijgen om 6 weken weg te gaan helaas…
Australië zou evt ook kunnen, maar ik hoor van diverse mensen dat Nieuw-Zeeland mooier schijnt te zijn. Is dit voor jou ook een optie?

Ik hoor graag van je!
Je mag me ook mailen: leannemeijster@gmail.com

Groetjes, Leanne

Hey Esther!

Leuke oproep van je! En erg toevallig, aangezien ik ook een rondreis van 2 maanden door Australië en Nieuw-Zeeland aan het plannen ben voor die periode. Ik ben Jeroen, 27 jaar en eind vorig jaar afgestudeerd. Mijn verhaal is ongeveer hetzelfde als bij jou! Moeilijke tijd voor een baan (als starter) & altijd al naar Australië willen gaan. Vandaar dat ik nu ook deze reis aan het plannen ben!

Ben je nog steeds op zoek naar een reisgenoot? Je interesses spreken me erg aan. Veel van het land willen zien, veel doen, genieten! Heb je je inmiddels al wat meer verdiept in de route die je wil afleggen / dingen die je wilt doen en zien / enz? Ik heb dit uiteraard zelf ook en ben benieuwd naar jouw ideeën :slight_smile: Laat maar wat weten!

Groeten,

Jeroen

Eyy Jeroen!

Bedankt voor je leuke berichtje. Maar ben inmiddels in contact met iemand, waarmee ik binnenkort zal
Afspreken. Ben erg benieuwd hoe dat zal gaan, maar mocht dit niet werken dan hoor je zeker van me.

Hoelang wil jij reizen en wat voor gebied? Ik wil dus ongeveer 2 maanden en twijfel nog wat waar ik naartoe wil. Je hebt namelijk zoveel keuze;)
Maar denk nu sowieso aan de oostkust en dan de outback in. Maar je hebt ook nog THE Great ocean Road met de twelve apostels.

Groetjes,
Esther

Eyy Jeroen!

Het is toch niks geworden met de persoon waarmee ik contact had.
Daarom zou ik graag willen weten wat voor route jij zou willen maken?
Mijn voorkeur ligt dus bij de oostkust (misschien nog iets met de twelve apostels) en dan dus de outback. Heb al wel wat mooie routes gezien op internet. Maar heb nog niks vastgelegd ofz…En jah dingen die ik wil doen… ik heb zoveel gelezen dat ik amper een keuze kan maken. Duiken lijkt me super, paar mooie excursies, zag ook iets over een redelijk bekende treinreis naar outback, chillen,in de outback buiten slapen, raften, quad rijden! Maar ik zou graag alles met een eventueel reisgenootje willen plannen.
Anders kan je ook altijd eventjes mailen naar e.froger@outlook.com.

Groetjes Esther

Hoi Esther en jeroen,

Wanneer zijn jullie in Australie en vanaf waar willen jullie gaan reizen?
Ik ben al in december in australie voor kerst en O&N bij kennissen, maar wil vanaf 2/3 januari verder vanaf Sydney naar Cairns om daar eind Januari weer terug te vliegen. Misschien kunnen we een deel samen reizen, maar dat hangt natuurlijk ook van jullie plannen af.
Ik hoor het wel!

Groetjes Dirk

Heyy Dirk,

ik wil in het begin van januari naar Australie afreizen en dan denk ik dat het vanaf sydney het handigste is.
Verder heb ik nog niet heel veel plannen gemaakt. Denk nu aan een gedeelte oostkust, maar wil ik ook zeker naar Alice springs.
Heb dus nog niet heel veel duidelijk, maar wil graag een reis maken waarbij je super veel van het land ziet, veel leuke dingen doen en gewoon lekker genieten. Jij?

groetjes Esther

Hey Esther,

Ik ga halverwege December heen maar na oud en nieuw (5 januari vliegt mijn broertje terug) wil ik vanuit Sydney vertrekken langs de oostkust omhoog. Ik ben nog even aan het kijken hoe ik heen en weer kan naar Alice Springs, want dat wil ik ook super graag zien! Wordt waarschijnlijk heen en weer vliegen… Ik wil ook veel van het land zien, maar vooral ook lekker relaxen, surfen (poging wagen haha) een soort actieve relax-vakantie…
Het enige wat ook al vast staat is dat ik de 29e vanaf Cairns terug vlieg.
Boven las ik dat je in een camper wil reizen, maar ik heb op internet en van vrienden gehoord dat je makkelijk met de Greyhound bus kan reizen (info via ozexperience.com voor een backpackersbus). Een camper is erg duur en de afstande zijn behoorlijk lang.
Heb je al eent ticket geboekt of is alles nog open voor je?

Groetjes Dirk

Hoi, vanaf 31 december ben ik in Cairns en 28 februari vlieg ik vanuit Brisbane naar Auckland. Ik stap dan weer op in Christchurch op 30 maart. Ben dus twee maanden in Australië aan het reizen door Queensland en één maand in NZ. Zou het fijn vinden om mensen te ontmoeten die rond dezelfde tijd in dezelfde gebieden zijn. Wie weet kunnen we dan contact houden. :slight_smile: Groetjes, Eva

Hi Esther!

Ik ben 25, heb al wat reiservaring en kom op 25 februari in Sydney aan. Ik vlieg op 11 augustus pas weer terug, de tussentijd ligt open (wel met werken en reizen:))!
Graag doe ik de outback en de oostkust net als jij!! Hierboven zie ik ook nog een oproepje van Jeroen en andere staan. Wie weet kunnen we een groepje vormen!!
Hoor t wel als t je leuk lijkt een stukje samen te reizen!!

Groetjes Kim