Heel erg jammer, maar ik krijg net het bericht dat mijn reismaatje (die ik al gevonden had) niet meer mee kan…helaas:(
Maar daarom moet ik nu (een beetje met spoed) opzoek naar iemand anders! Ik ben dus van plan om 2 juli naar Australie te vertrekken (nog niet geboekt). Het liefst begin ik de reis (van vlucht af aan) al samen, dan kunnen we zowieso de eerst weken gezellig samen reizen en we zien vanzelf wel hoe dat loopt!..
Ik wil graag gaan backpacken en veel zien, maar vooral ook echt heel veel gaan doen!! en veel nieuwe mensen ontmoeten!
Ik hoop heel erg nog iemand te kunnen vinden! Ik ga zelf trouwens 2 maanden!
ik wil op 16 juni met een groepsvlucht van activity interational gaan.
Misschien een idee om dan ook mee te gaan?
ik ga naar australie, nieuw zeeland en de fiji eilanden…
Ik ben Esther (23) en ik heb afgelopen week een ticket geboekt voor 4 juli. Ik vlieg op melbourne en vlieghalf augustus vanaf Cairns terug. Ik ga tot nu toe alleen, maar ben wel op zoek naar een reisgenoot.
Esther
een dikke maand is wel te doen, denk er serieus over na ook naar australie te willen, kijk alleen tegen de vlucht aan. Wat kost een vlucht? En wanneer kom je precies terug? Misschien dat wij wel samen kunnen gaan. Ik ben een alleenstaande jonge vrouw van 40, maar voel en denk soms nog als 25 haha.
Misschien hoor ik iets van je
Ik had al eerser gereageerd. maar ik denk dat je die niet gelezen hebt… maar ik wil erg graag met je mee reizen. als je hier intressen in hebt mail dan zo snel mogelijk al dat kan naar: [EMAIL=“zoeagasi@hotmail.com”]zoeagasi@hotmail.com of zou je mij jou mail adres kunnen geven. want 4 juli komt precies goed uit voor mij! en ik ben nog steeds opzoek naar een gezellig reisgenootje:). aangezien voorgaande plannen niet door gegaan zijn.
ik zou me geen zorgen maken over reisgenoten.
mijn ervaring is dat je al vrienden hebt voordat je het vliegveld uitloopt.
australie is dus een prima land om “alleen” naar toe te gaan.