Rondreis

Hoi allemaal,

Ik heb een vraag aan iedereen, want ga van 12 juli t/m 12 augustus naar Thailand. Ben er nog nooit geweest en zou graag van jullie horen wat ik zeker moet gaan bekijken.

Ik wil graag wildlife gaan zien en de laatste anderhalve week lekker relaxen op rustige strandjes en daar genieten van de rust, lekker eten en de natuur.

Ik hoorde dat Ko Chang wel mooi schijnt te zijn, maar hou me aanbevolen voor andere mooie dingen.

Groeten Justin

Hoi Justin,

Op dit forum is veel informatie terug te vinden over bezienswaardigheden die je zeker moet zien in Thailand. Omdat het een beetje overbodig is om hier weer lang op in te gaan, adviseer ik je om de berichten op dit forum eens te bekijken.
Thailand is een geweldig land met ontzettend veel leuke dingen om te doen, dus je zal je zeker niet vervelen !
Ik weet alleen niet of juli/augustus een goede reistijd is voor Ko Chang. Ik heb er 2 jaar geleden in juni (regentijd) 5 dagen gezeten en non-stop regen gehad. Dan is het niet echt leuk om daar te zitten en we zijn daarom ook maar eerder weggegaan.

Groeten,

Dave