Rondreis 19 juli t/m 17 augustus 2009

Hallo,

Aankomende zomer ga ik een maand backpacken door Thailand. Ik vroeg me af of er nog meer mensen zijn die rond 19 juli aankomen (Bangkok) tot en met 17 augustus.

Groetjes,
Sanne
([EMAIL=“sanne.de.bakker@hotmail.com”]sanne.de.bakker@hotmail.com)

Hoi Sanne,

Wat leuk dat je naar Thailand komt! Ik begrijp uit je bericht dat je alleen gaat. Weet zeker dat je een heleboel mensen zult ontmoeten tijdens je reis. Ik woon samen met mijn vriend op Koh tao, heelrijk eiland!
Let er even op waar je precies naartoe gaat, want aan de westkust van Thailand is het regenseizoen.

Thailand is echt een geweldig land, heel makkelijk en goedkoop om rond te reizen.

Mocht je nog geinterreseerd zijn in leren duiken, wij geven allebei les.

www.duikeninthailand.info

Heel veel plezier met de voorbereidingen en mocht je in de buurt komen, Ned gezelligheid vinden we altijd leuk!

Groetjes
Shirley

hee!

ik ben met een vriendinnetje van 18 juli tot 15 aug in thailand, voor ons is dit ook de eerste keer, ik neem aan dat je genoeg mensen zult tegenkomen maar als je wilt kunnen we een stukje samenreisen vanuit bangkok:dag:

Hoi Sanne,

Thailand is goed om te reizen. Een Lonely planet book is wel aan te bevelen.
Als je niet van massa toerisme houdt, dan kan ik je ook de kust tussen Rayong en Chanthaburi aanbevelen. Bij Ban Phe kan je nog overvaren naar Ko Samet.

3 km ten oosten van Ban Phe (Chakpong) kan ik je nog een uitstekende Spa aanbevelen. Zie website www.bua-sawan.com
Echt goed !!!
De eigenaresse kan ook nog Nederlands spreken.
In ieder geval veel plezier met je reis door Thailand.

heey!

Ik ben zelf van 13juli tm 17 aug in thailand beetje rondtrekken samen met 3 vriendinnetjes… ook onze eerste keer… als je wil ontmoeten ofzo hooren we t wel :wink:

Veel plezier iniedergeval!

Groetjess