Wij willen in september/oktober 25 dagen rondreizen in Thailand (we zijn 29 jaar). Wat zijn volgens jullie de dingen die we moeten zien en doen en wat juist niet? Wij zijn heel veelzijdig. Ik ben dan ook in alle informatie geïnteresseerd. Cultuur, natuur, actief, strand, drukte, ontspanning en rust, leven in de ongerepte natuur. We komen aan en vertrekken vanuit Bangkok.
Uiteraard heb ik zelf al het e.e.a. opgezocht, maar ik merk toch dat je dan steeds op dezelfde dingen uitkomt. Door informatie via via kom je vaak op een uniekere reis uit.
Azië is niet onbekend. Vorig jaar ben ik 3 weken naar Indonesië geweest.
Als er eerst nog vragen zijn, dan hoor ik dat graag. Maar alles staat nog volledig open, dus alle informatie is welkom! Alvast bedankt!
Enkele van mijn hoogtepunten:
Doi Inthanon (panorama view op 2200m is heel mooi, op de top is minder te zien).
Drie daagse hike omgeving Chiang Mai.
Nationaal park khao sam roi yot (grot en het uitkijkpunt).
Witte tempel chiang rai.
Erawan watervallen.
Maar goed waarschijnlijk had je dit zelf ook al wel gevonden, zijn behoorlijk bekende plekken.
Wat mij altijd helpt is pinterest. Ken je dat? Ik maak borden met allemaal afbeeldingen van landen waar ik heenga en als ik een mooi plaatje zie zoek ik uit waar het is.
Dank je wel voor je reactie. Ik sla het op. We hebben inmiddels besloten om dit jaar toch voor een ander land te kiezen. Dus ik was te snel met mijn bericht. Maar Thailand blijft wel op mijn lijstje staan.