Rondreis

ik vertrek 2 december tot 20 Jan naar Thailand met mijn vriendin . nu ik heb al ongeveer een planning gemaakt maar ik zou echt ni weten hoeveel dagen ik voor alle steden nodig heb . ik had in mijn planning . Bangkok naar kanchanaburi . dan ofwel eerst naar Chiang may en terug afzakken .of omgekeerd . pai , national park doi inthanon of doi khun tan . of alle 2 . lampang , sukhotai.phitsanalouk, ayuttaya. Dan dacht ik naar national park khao yai en pakthongchai te gaan . dan phimai, surin . dan naar Cambodja . voor een 2 weken . mijn planning daar was Sien reap battambang, phnom penh .kampot.kep.sinhanouk ville, ik dacht ook aan parken kirirom national park en team national park en bokor national park . en dan de laatste weken terug Thailand want mag maar 2 weken terug in Thailand als ik terug de grens over steek . dan dacht ik langs trat naar ko Chang te gaan of eerst naar chantanaburi . en dan ko Chang en daar de laatste dagen da ik heb te blijven . dan nog 1 vraag zou ik hotels al vast leggen nu of treinen ? Ik hoop da je er een beetje aan uit kan . in ieder geval bedankt om het te lezen en hopelijk wat tips te geven van da is zeker de moeite of da zou ik laten vallen of je kan beter een paar dingens laten vallen omdat het te veel is en ongeveer hoeveel dagen voor elk zou ik uittrekken . in ieder geval bedankt en vriendelijke groeten . Jan

Weinig reactie :slight_smile: heeft echt niemand tips voor mij ? Ik ben daar nog nooit geweest . dus tips zijn welkom :slight_smile:

Ben er nog nooit geweest wel van plan, dus ik ga meelezen! Zie dit als upje!!

Travel to find your heart!

We zullen zien he :slight_smile:

Meestal heb je aan 2-3 dagen wel genoeg aan een grote stad volgens mij

Travel to find your heart!

En de hotels alvast leggen ? Want is hoogseizoen …