Rondreis Zuid Amerika: Argentinie, Chili, Bolivia, Peru, Brazilie, Colombia, Venezuel

Hallo,

Wij willen tussen december 2012 en juni 2013 rontrekken door Zuid Amerika.

Wij willen beginnen in (zuid) Patagonië (eenmaal aangekomen via Buenos Aires) is het doel om vanuit hier onze reis te starten en door te trekken via Agentinië naar: Chili, Bolivia, Peru, Brazilie, Colombia, Venezuela (indien mogelijk in een half jaar).
Of zijn er steden waar je beter heen kunt vliegen, omdat deze dichter bij Patagonie liggen?

Mocht er iemand tips hebben voor:
Goedkope retourtickets met of zonder vaste einddatum (dec 2012 tot juni 2013), goedkope hostels en vooral campings in “the hiking zones”, handige informatie, tips over hoeveel geld er ongeveer nodig is voor 6 maanden goedkoop leven, plekken die niet toeristisch zijn maar erg mooi dan horen wij dit erg graag.

Wij willen het liefste grote tochten lopen in ongerepte natuur, met name in (Zuid) Patagonië, Chili, Peru en dit afwisselen met bezoekjes aan steden.

Bij deze alvaste erg bedankt,

Vriendelijke groet,

Lennart!

Dit is de juiste plek voor je vraag:
http://www.wereldwijzer.nl/forum/zuid-amerika-reiscafe

Als ik je vragen zo zie, ga eerst eens zelf rondkijken op dat board en kijk naar wat voor vragen je voorgangers eerder hebben gesteld

Ok dank je,

goede tip. Ik zal kijken wat ik kan vinden…!!

Grt.

Lennart