Ik zoek een leuke opgewekte vrouwelijke reispartner tussen de 40 en 55 jaar oud (let niet op een jaartje) voor een reis door ZO Azie. Lekker relaxed op vakantie.
Ik heb daarvoor max. 6 weken de tijd ;))
Ik zoek een leuke opgewekte vrouwelijke reispartner tussen de 40 en 55 jaar oud (let niet op een jaartje) voor een reis door ZO Azie. Lekker relaxed op vakantie.
Ik heb daarvoor max. 6 weken de tijd ;))
ik las je verzoek en ik val in je categorie (ben nl. vrouw -51 jaar) en heb ook plannen om naar azie te gaan. Kun je iets meer vertellen over je plannen.
met vriendelijke groet
Nou Hanneke, het enige wat tot nu toe vaststaat is dat ik een reis heb van Dusseldorf naar Singapore.
Vandaar uit kan ik alle kanten uit met bv. AirAsia.
Alle landen in de ZO hoek van Azië zijn te bezoeken. Ik hou nl. NIET van georganiseerde reizen waar je op bepaalde dagen dit of dat moet doen. Internet en Lonely Planet zijn dan ook zeker mijn reisgenoten.
Ben zelf 2 jaar terug (2006) naar Azië geweest en heb toen 10 dagen in Thailand en meer dan een maand op Bali vertoefd. (totaal 45 dagen weggeweest)
Ben nu ik single ben (niet op zoek!!!), van plan van het leven te gaan genieten.
Wil onderzoeken, GENIETEN van de natuur, de culturen, de zon :zon02:etc etc.
Als je wat meer wilt weten, kun je mij ook mailen ([EMAIL=“edcarnisse@yahoo.com”]edcarnisse@yahoo.com).