Hi, ik heb besloten om vanaf maart voor ongeveer 2 of 3 maanden te gaan reizen door ZO Azie. Ik heb de laatste jaren met veel plezier Maleisie en Bali bezocht en wil nu graag meer landen in ZO Azie ontdekken. Wil mijn trip beginnen in Thailand. Laos, Cambodja, Vietnam en of een maandje Australie lijken me ook heel erg leuk. Wellicht afsluiten op Bali. Alles is dus nog open en mogelijk. Ik ben 40 jaar en zoek een gezellige meid die net zoals ik jong in haar doen en laten is.
Ben best makkelijk maar heb niet de behoefte om super low budget te gaan reizen. Fun op zo’n trip is: strand, snorkelen, duiken, jungletrip, theeplantages, wijntje, biertje of een watertje, lekker eten, full moon party, waterfallen, veel lachen, mijn music op mijn mp 3 speler,:unibrow: nieuwe ervaringen opdoen, veel mensen ontmoeten en een reispartner die dit alles ook gezellie lijkt. Hoop dat er veel gezellige meiden reageren waar ik mee kan afspreken. Als het klikt dan kan de voorpret beginnen.
Hi, ik heb besloten om vanaf maart voor ongeveer 2 of 3 maanden te gaan reizen door ZO Azie. Ik heb de laatste jaren met veel plezier Maleisie en Bali bezocht en wil nu graag meer landen in ZO Azie ontdekken. Wil mijn trip beginnen in Thailand. Laos, Cambodja, Vietnam en of een maandje Australie lijkt me ook heel erg leuk. Wellicht afsluiten op Bali. Alles is dus nog open en mogelijk. Ik ben 40 jaar en zoek een gezellige meid die net zoals ik jong in haar doen en laten is.
Ben best makkelijk maar heb niet de behoefte om super low budget te gaan reizen. Fun op zo’n trip is: strand, snorkelen, duiken, jungletrip, theeplantages, wijntje, biertje of een watertje, lekker eten, full moon party, waterfallen, veel lachen, mijn music op mijn mp 3 speler,:unibrow: nieuwe ervaringen opdoen, veel mensen ontmoeten en een reispartner die dit alles ook gezellie lijkt. Hoop dat er veel gezellige meiden reageren waar ik mee kan afspreken. Als het klikt dan kan de voorpret beginnen