Beetje vroeg, maar wie gaat er in februari ook naar ZO-Azie?

Hoi Allemaal,

Eind januari 2012 studeer ik af :cheer:. Daarna wil ik graag nog 3 of 4 weken gaan reizen in ZO-Azie…

Ik zoek eigenlijk een reisgenoot voor 2 a 3 weken, want de laaste week zal ik met mijn ouders ergens aan het strand doorbrengen in luxe resort ergens op een mooi eilandje ergens in Thailand.

Het lijkt me leuk om in 2 of 3 weken of Laos of Vietnam te doen, dus zit jij rond die tijd ergens in ZO-Azie en zoek je nog een reisgenoot laat het weten!

Over mezelf: 25 jaar oud, sportief, redelijk wat reisrervaring, qua reizen hou ik van afwisseling cultuur/natuur en strand…

Ey

Ik vertrek ongeveer rond 20 februari richting Azie.
Ik start in Thailand maar wil zsm door naar Laos.
Ik denk eraan om ongeveer 2-3 weken door Laos te reizen en dan door te steken naar Cambodja.

Ik weet niet of jij ook rond die periode in Laos bent??

Greez

Hoi,
Wat leuk dat je na je afstuderen even weg wil. Ik heb precies het zelfde idee. Ik ben ook eind januari klaar met mijn opleiding en wil er dan ook even tussen uit. Aangezien ik nog niet eerder echt lang op vakantie ben geweest,vind ik 3 wkn prima voor de eerste keer.

Heel kort iets over mezelf. Ik ben 24 jaar,sportief, hou van cultuur en natuur en natuurlijk ook van het strand.

grtjes swirl(v)