Reisgenootje ZO-Azië gezocht!

Hallo,
half/eind oktober wil ik (v, 21) naar ZO Azië, voor max. 6 maanden. Ik heb al een hoop ideeën en plannen, maar nog niets staat vast. Zo heb ik bijv. een aantal landen die ik sowieso wil gaan bezoeken, maar hier zouden zomaar ineens wat landen bij kunnen komen, wie weet! :smile:

Nu ben ik opzoek naar een reisgenootje (m/v), die ook naar ZO Azië wil/gaat. Zodat we er samen heen kunnen reizen en bijvoorbeeld de eerste week/weken samen kunnen optrekken. Niet dat ik bang ben om geen andere reizigers tegen te komen (want die zijn er genoeg) maar gewoon om het allemaal wat ‘aangenamer’ te maken. Want alleen is ook maar alleen!

Als je interesse hebt kan je me mailen, een berichtje terug sturen of even toevoegen op msn (makkelijk/handig!) zodat we samen eens kunnen kletsen over onze plannen/ideeen en misschien stappen we dan eind dit jaar samen in het vliegtuig! :biggrin:

Groetjes Broniya

heej, ik heb t plan om eind okt 2007 naar nepal te gaan om daar 3 mnd vrijwilligerswerk te gaan doen (als fysio). Daarna (ongeveer febr. 2008) wil ik nog rondreizen in ZO-Azië. Hoe lang weet ik nog niet! Missch kun je me mailen?
grtz Corine (23)
[EMAIL=“corine1984@hotmail.com”]corine1984@hotmail.com